سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : 9638

مرفاوی: مهاجمان دقت کنند فولاد را می‌بریم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: اگر مهاجمان ما در زدن توپ‌های آخر دقت لازم را داشته باشند می‌توانیم به راحتی فولاد را در قم شکست دهیم.
مرفاوی: مهاجمان دقت کنند فولاد را می‌بریم
به گزارش قم نیوز، عبدالصمد مرفاوی تصریح کرد: با فراموش کردن پیروزی برابر آلومینیوم هرمزگان باید به فکر بازی حساس هفته چهاردهم با فولاد خوزستان باشیم زیرا جدال با فولاد سخت‌تر خواهد بود.

وی بیان داشت: ما از هفته هشتم که در خانه از سد گهر شهرداری دورود گذشتیم در ورزشگاه یادگار امام قم پیروز نشده‌ایم و باید این هفته برابر فولاد خوزستان این شیوه را تغییر داده و با سه امتیاز دیدار برابر فولاد به رده‌های بالای جدول برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت دیدار هفته چهاردهم تیمش برابر فولاد خوزستان تاکید کرد: بازی با آلومینیوم هرمزگان تمام شد و ما باید به فکر دیدار بعدی باشیم و البته ما با تیمی بازی داریم که در جدول هم امتیاز با صبا است و نمی‌توان آنها را که در هفته‌های اخیر متحول شده‌اند، دست کم گرفت.

وی با بیان اینکه نتیجه و عملکرد صبا مقابل آلومینیوم رضایت‌بخش است، خاطرنشان کرد: از نتیجه کسب شده در بازی هفته سیزدهم مقابل آلومینیوم هرمزگان راضی هستم و معتقدم بازیکنان ما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

مرفاوی عنوان داشت: هدف ما در این دیدار کسب پیروزی در هفتمین بازی خارج از خانه و شکست چهار هفته عدم کسب پیروزی بود که خوشبختانه محقق شد، با این حال مشکل ما در گلزنی همچنان پابرجاست و امیدوارم در دیدار با فولاد از موقعیت‌ها به خوبی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: نقاط ضعف تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان را می‌دانستیم و برای آن نیز برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما در نیمه نخست بازیکنان صبای قم نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کرده و حتی یک بار تیر دروازه حریف را نیز لرزاندیم.

سرمربی صبای قم ابراز داشت: با تغییراتی که در نیمه دوم انجام دادیم خوشبختانه توانستیم بر بازی تسلط پیدا کرده و توانایی صبای قم را بر حریف دیکته کنیم.

دیدارهای هفته چهاردهم از نیم فصل نخست مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود ولی صبای قم روز چهارشنبه در قم از تیم فولاد خوزستان پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdch.xnwt23n-6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما