پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 96387

لزوم تزریق واکسن کرونا به رانندگان حمل‌ونقل عمومی و آتش‌نشانان

قم نيوز : معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی و آتش‌نشانان قمی دو گروه دیگر از کارکنان شهرداری هستند که به‌شدت در معرض درگیری با کرونا هستند.
لزوم تزریق واکسن کرونا به رانندگان حمل‌ونقل عمومی و آتش‌نشانان
لزوم تزریق واکسن کرونا به رانندگان حمل‌ونقل عمومی و آتش‌نشانان
به گزارش قم نیوز سید امیر سامع با اشاره به اهمیت تزریق واکسن کرونا اظهار داشت: بسیاری از عوامل شهرداری به علت ارتباط‌های مستقیم از اقشار آسیب‌پذیر ویروس کرونا هستند.

وی با بیان اینکه از هزار و ۶۰۰ پاکبان قمی ۶۰۰ پاکبان تاکنون واکسینه شده‌اند، تصریح کرد: رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی و آتش‌نشانان قمی دو گروه دیگر از کارکنان شهرداری هستند که به‌شدت در معرض درگیری با کرونا هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به شب‌نشینی‌های شبانه و حضور گسترده مردم در فضای سبز بلوار سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: درصورتی‌که خودروهای ورودی به این بلوار اعمال قانون شود از تجمع افراد جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه هر هفته بازدیدهایی از مراکز زیرپوشش شهرداری انجام می‌شود عنوان کرد: متأسفانه با توجه به افزایش فوتی‌ها در چند روز گذشته، تعداد مراسمات علیرغم اطلاع‌رسانی‌ها و ممانعت‌های انجام‌شده بالا رفته است و در این زمینه با مقاومت‌هایی روبرو هستیم.

سامع با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی‌های مناسبی در شهر ازجمله بوستان‌ها، معابر شهری، آرامستان‌ها، روزبازارها و… انجام‌شده است، ابراز کرد: اطلاع‌رسانی‌ها و حتی در برخی از موارد برخوردها و ممانعت از تجمع برای عدم فعالیت‌های روزبازارها انجام‌شده است که در این زمینه تصمیمات خوبی در فرمانداری گرفته شده است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdccm1qo.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما