جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : 96414

ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) برای شب‌های قدر

قم نيوز : مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از قرائت دعای جوشن کبیر توسط سید مهدی میرداماد، عباس حیدرزاده، حسن شالبافان و سید علی حسینی نژاد در حرم خبر داد و گفت: حجج اسلام والمسلمین رفیعی و میرباقری و آیت الله سعیدی سخنرانان شب‌های قدر حرم خواهند بود.
ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) برای شب‌های قدر
ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) برای شب‌های قدر
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محسن آمره با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر عنوان کرد: برای شب نوزدهم ماه رمضان هم‌زمان با ۱۱ اردیبهشت‌ماه سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی سید مهدی میرداماد و برای شب بیست و یکم ماه رمضان هم‌زمام با ۱۳ اردیبهشت‌ماه سخنرانی آیت‌الله سعیدی و مداحی عباس حیدرزاده برنامه‌ریزی شده است.

وی‌ با بیان اینکه مراسم شب‌های از ساعت ۲۳:۱۵ شروع می‌شود و تا ۲ بامداد به پایان می‌رسد، اضافه کرد: در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز در حرم مطهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی میرباقری به سخنرانی و حسن شالبافان و سید علی حسینی نژاد به مداحی خواهند پرداخت.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت خاطرنشان کرد: مراسم شب‌های قدر رأس ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه دو، شبکه قم و رادیو معارف و هچنین صفحات اختصاصی آستان مقدس در شبکه‌های اجتماعی منعکس می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم شب نوزدهم از شبکه جام جم و مراسم شب بیست و سوم از شبکه شما نیز منعکس خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdoo0n.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما