شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 96439

تمدید تعطیلی اماکن ورزشی در قم

قم نيوز : تعطیلی کرونایی تمامی اماکن ورزشی دولتی و خصوصی استان قم به دنبال تصمیم‌ جدید ستاد مقابله با کرونا به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.
تمدید تعطیلی اماکن ورزشی در قم
تمدید تعطیلی اماکن ورزشی در قم
به گزارش قم نیوز با توجه به موج جدید شیوع ویروس کرونا اماکن ورزشی قم که به مدت دو هفته تعطیل  شده بودند، بار دیگر به تعطیلی خود ادامه می‌دهند تا این وضعیت بهبود یافته و فعالیت‌های ورزشی شامل برگزاری تمرینا و مسابقات با مجوز ستاد مقابله با کرونا امکان‌پذیر شود.

در شرایط وخیم شیوع کرونا در استان قم و تاکید نهادهای مرتبط از جمله اداره کل ورزش و جوانان مبنی بر ممنوعیت فعالیت هیات‌های ورزشی و باشگاه‌ها، فعالیت غیرمجاز هر یک از اماکن ورزشی کاملا غیر قانونی محسوب می‌شود و مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

با توجه به تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی شهرهای قرمز و نارنجی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد شامل کشتی، جودو، ووشو، کاراته، تکواندو، ورزش‌های رزمی، کونگ‌فو و هنرهای رزمی و همچنین باشگاه‌های ورزشی سالنی در ۳۵۵ شهر کشور مجوز فعالیت ندارند.

بدین‌ترتیب علاقمندان به ورزش و ورزشکاران باید همچنان شاهد تعطیلی فعالیت باشند، در حالی که سال گذشته این تعطیلی‌ها خسارات زیادی به ورزش وارد کرد و بسیاری از باشگاه‌‌داران به ویژه باشگاه‌داران بخش خصوصی ناگزیر از فعالیت در این عرصه دست کشیدند و باشگاه خود را تعطیلی کردند.

خسارت مهم تعطیلی اماکن ورزشی بر اثر شیوع ویروس کرونا، بیکار شدن تعداد زیادی از مربیان است که با فعالیت در این عرصه امرار معاش می‌کردند و به دلیل ورشکست شدن بسیاری از باشگاه‌ها، ناچار به کنار گذاشتن فعالیت در این بخش شده و یا با مشکل بیکاری مواجه شدند یا به سراغ شغل دیگری رفتند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaoyno.49nie15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما