سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 9661
به منظور بررسي روند اجرا:

دستیار ویژه رئیس جمهور به همراه استاندار قم، از پروژه های مهر ماندگار استان قم بازدید کرد

قم نيوز : قم نیوز: علی اکبر محرابیان دستیار ویژه رئیس جمهور به همراه پيريايي استاندار قم و معاونين عمراني و برنامه ريزي استاندار، از روند پیشرفت چندين پروژه مهر ماندگار استان قم بازدید کرد.
دستیار ویژه رئیس جمهور به همراه استاندار قم، از پروژه های مهر ماندگار استان قم بازدید کرد
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومي استانداري قم، دستيار ويژه رئيس جمهور در ابتدا از پروژه مونوريل قم بازديد كرد و سپس در حضور استاندار قم و مسولان پروژه، مسائل فنی، اعتباری و سرعت پیشرفت طرح را مورد بررسی قرار داد.

محرابيان با تاكيد بر لزوم برنامه ريزي و تلاش جدي براي اتمام فاز اول پروژه مونوريل تا پايان سال جاري، به برنامه تامين منابع ريالي و ارزي طرح اشاره و تصريح كرد: با تزريق ماهيانه ۱۰۰ ميليارد ريال و پيش بيني هاي لازم براي تامين منابع ارزي، مشكل نقدينگي پروژه را حل خواهيم كرد. وي با اشاره به اين كه با تامين منابع، انتظار داريم تا روند اجراي پروژه با سرعت بيشتري دنبال شود، گفت: روند پيشرفت دقيق و مرحله به مرحله پروژه ،به صورت روزانه كنترل خواهد شد.

پروژه مجموعه ورزشي شهداي هفتم تير، پروژه ديگري بود كه توسط دستيار ويژه رئيس جمهور و استاندار قم مورد بازديد قرار گرفت.

محرابيان ضمن ابراز رضایت از مراحل اجرای این طرح بر تکمیل و افتتاح هر چه سریع‌تر آن تاکید کرد و افزود: بر اساس گزارشاتي که از پیشرفت‌ بالاي ۹۰ در صدي این مجموعه ورزشی داریم به زودی اعتبار اجرای مابقی طرح نیز اختصاص خواهد یافت تا این مجموعه به سرعت آماده و در اختیار مردم و ورزشکاران قرار گیرد.

دستيار ويژه رئيس جمهور همچنين در بازديد از پروژه تالار مركزي شهر، با بيان اين كه اين پروژه مشكل اعتباري ندارد، گفت: هيچ مانعي در مسير اجراي اين پروژه وجود نداشته و عمليات احداث بايد با سرعت و جديت بيشتري پيگيري شود. وي با اشاره به اعمال مصوبه دولت، در خصوص پيمانكاران ضعيف در اجراي پروژه هاي مهر ماندگار، از پيمانكار پروژه تالار مركزي شهر در زمينه سرعت دادن به كار و افزايش اكيپ عوامل اجرايي به حداقل ۲۵۰ نفر تا ظرف يك هفته آينده، تعهد گرفت.
بازديد از پروژه بيمارستان ۳۵۰ تختخوابي فرقاني برنامه بعدي دستيار ويژه رئيس جمهور بود كه طي آن ضمن حضور در محل و گفتگو با مسئولان ، روند پيشرفت طرح مورد بررسي قرار گرفت. پروژه بيمارستان ۳۵۰ تختخوابي فرقاني با پيشرفت ۵۰ در صدي در زيربناي ۲۴ هزار متر مربع در حال احداث مي باشد.

دستيار ويژه رئيس جمهور در ادامه با اتفاق پيريايي استاندار قم و هيات همراه از پروژه ساخت موزه انقلاب اسلامي در جوار بيت تاريخي حضرت امام خميني(ره) در قم بازديد كرد. در اين بازديد مديركل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان در گزارشي از روند اجراي پروژه گفت: بر اساس برنامه زمانبندي اين پروژه در خرداد سال ۹۲ به بهره برداري كامل مي رسد.

بازديد از پروژه بيمارستان ۶۴ تختخوابه نيروگاه و مجتمع فرهنگي و توانبخشي شاهد و ايثار قم، آخرين برنامه نيمروزي محرابيان و پيريايي بود كه طي آن از روند اجراي اين دو طرح بازديد به عمل آمد. پيريايي استاندار قم نيز در اين بازديد ضمن تشريح وضعيت پروژه هاي مهر ماندگار استان، لزوم تامين به موقع اعتبارات ملي مورد نياز اين طرح ها و نيز حمايت ها و پشتيباني هاي لازم از سوي مديران ستادي و استاني را خواستار شد.

برنامه بازديد دستيار ويژه رئيس جمهور بعد از ظهر امروز نيز ادامه داشته و پس از آن در جلسه بررسي طرح هاي مهر ماندگار استان با حضور محرابيان و پيريايي، استاندار قم و مديران كل دستگاه هاي دست اندركار در استانداري قم، روند اجرا و موانع و مشكلات اين طرح ها، مورد بررسي قرار خواهد.

انتهای پیام/۱۱۵/
https://qomnews.ir/vdcd.90n2yt09fa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما