دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 96640

ورود خودرو‌های غیربومی به قم از فردا ممنوع است

قم نيوز : معاون سیاسی وامنیتی استاندار قم گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر از ساعت ۱۲ فردا تا پایان روز شنبه هفته آینده هرگونه تردد بین شهری ممنوع است و دراین راستا تمام ورودی‌های استان قم مسدود و از ورود پلاک‌های غیربومی جلوگیری خواهد شد.
ورود خودرو‌های غیربومی به قم از فردا ممنوع است
ورود خودرو‌های غیربومی به قم از فردا ممنوع است
به گزارش قم نیوز بیژن سلیمان پور معاون سیاسی وامنیتی استاندار قم روز دوشنبه درجلسه شورای اطلاع رسانی استان قم، گفت: خروج پلاک‌های بومی از قم صرفا برای انجام امور اضطراری بصورت غیرحضوری پس ثبت نام از طریق سامانه ویژه استانداری انجام می‌گیرد.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی درقم در مقایسه با سایر استان‌ها رضایت بخش است که این نکته از باور‌های دینی مردم این استان ناشی می‌شود.

سلیمان پور همچنین تاکید کرد: امتحان نهایی پایه‌های نهم و دهم قطعا بصورت حضوری برگزار خواهد شد و تصمیم استان در این رابطه غیرقابل تغییر است.

 معاون سیاسی وامنیتی استاندار قم یادآور شد: سه تبعه هندی مبتلا به کرونا طی روز‌های گذشته در قم شناسایی و قرنطینه شده بودند که این افراد امروز به کشور خود باز می‌گردند.

سلیمانپور درخصوص واکسیناسیون نیز گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا در صورت نیاز تجهیزات و امکانات خود را برای تسریع در امر واکسیناسیون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند.

به گفته سلیمان پور، واکسن وارداتی کرونا به تایید سازمان غذا و داروی کشور رسیده و تاکنون موردی مبنی بر ایجاد آسیب جدی و فوت در کشور گزارش نشده‌است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم در ادامه با اشاره به افزایش ردیف اعتبارات ملی بیشتر برای توسعه قم، بیان کرد: طبق مصوبه هیئت دولت، شهرستان کهک با دو بخش مرکزی و بخش فردو با مرکزیت شهر کهک و شهرستان جعفرآباد با دو بخش مرکزی و قاهان با مرکزیت شهر جعفریه تبدیل می‌شود.

سلیمان پور با اینکه با ادغام دو بخش خلجستان و سلفچگان شهرستان سوم قم طی ماه‌های آینده تشکیل خواهد شد، افزود: با این مصوبه، قم از تک شهرستانی بودن خارج می‌شود که نتایج و فواید بسیاری به همراه خواهد داشت.

سلیمان پور ادامه داد: عمق استراتژیک کشور ما وابسته به مشارکت بالای مردم در انتخابات است و از هر امری که سبب بی میلی مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای باید خودداری شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: قم آماده برگزاری انتخابات است، ولی باید برای افزایش مشارکت عمومی برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdce7p8o.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما