چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : 96714

تداوم مشکل ارتباط ویدئوکنفرانسی در ستاد مدیریت بحران استان

قم نيوز : نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان در حالی باز هم با مشکل ارتباط ویدئوکنفرانسی با برخی مدیران حاضر در نشست رو به رو شد که این مسئله در نشست های قبلی این ستاد هم دیده شده بود.
تداوم مشکل ارتباط ویدئوکنفرانسی در ستاد مدیریت بحران استان
تداوم مشکل ارتباط ویدئوکنفرانسی در ستاد مدیریت بحران استان
به گزارش قم نیوز نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان در حالی در سالن کرامت استانداری برگزار شد که تعداد اندکی از مدیران استان به صورت حضوری و اکثریت آنان به صورت غیرحضوری و در ارتباط ویدئوکنفرانسی در جلسه حاضر بودند.

در بخشی از این نشست، استاندار قم از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خواست تا گزارشی از رعایت پروتکل های بهداشتی در پایانه های مسافربری برون شهری ارائه دهد که محمدحسن کلهری در این باره گفت: برخوردهای قانونی ناظران این اداره کل با متخلفان در روزهای اخیر سبب ۶۰ فقره بررسی و محرومیت یک ماهه ۱۴ نفر از رانندگان شده است.

وی که به صورت ارتباط ویدئوکنفرانسی در جلسه امروز سخن می گفت ادامه داد: نظارت ها به صورت شیفتی در پایانه های مسافربری برون شهری و مبادی ورودی و خروجی شهر با همکاری پلیس راهور ادامه دارد.

همچنین استاندار قم در ادامه این گزارش، کلهری را مکلّف کرد تا طی هفته آینده، درصد رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در پایانه های مسافربری برون شهری استان حداقل به ۷۰ درصد برساند.

بهرام سرمست در عین حال مدیرکل مدیریت بحران استان را موظف به بازدیدهای سرزده در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کرد.

و اما معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم نیز در این نشست با تقدیر از مستندسازی مسجد مقدس جمکران از مراسم شب های إحیاء از دست اندرکاران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) نیز خواست تا مستندهایی از اقدامات خود ارائه کنند.

یونس عالی پور افزود: خوشبختانه هیئات مذهبی در برنامه های شب های إحیاء همراهی خوبی با مدیریت استان داشتند که این امر شایسته تقدیر است، بویژه آن که برخی از این هیئت ها برنامه های خود را به شکل منظم و با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی در جوار مزار شهدا برگزار کردند.

در عین حال معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نیز در این نشست به موضوع دولت الکترونیک توجه داد و گفت: این امر به صورت مستمر توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان رصد می شود و تعامل با دستگاه های استانی در این موضوع ادامه دارد.

محمدرضا گروسی در حالی این نکته را یادآور شد که در نشست امروز، تقاضای استاندار قم برای ارائه گزارش توسط دو عضو ستاد مدیریت بحران استان که به صورت ویدئوکنفرانسی در نشست حاضر بودند عملیاتی نشد و ارتباط همزمان صوتی و تصویری با آنان شکل نگرفت.

این در حالی است که بهرام سرمست با توجه به عدم برقراری ارتباط ویدئوکنفرانسی با برخی مدیران استانی در جلسات قبلی این ستاد، از گروسی خواسته بود تا ارتباطات ویدئوکنفرانسی مدیران حاضر در ستاد مدیریت بحران استان پیش از آغاز هر نشست این ستاد بررسی شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcgtu9y.ak93q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما