شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 96752
منبع : قم نیوز
برادر شهید مهدی چمران در پیامی به مهرشاد سهیلی:

دست جهادگران را به سبب فعالیت‌های خوب جهادی‌شان باید بوسید

قم نيوز : مهدی چمران با بیان پیغامی از خدمات جهادگران گفت: باید دست جهادگران را بوسید و ازآنان تشکر کرد که دست به چنین کارهای بزرگی می زنند.
دست جهادگران را به سبب فعالیت‌های خوب جهادی‌شان باید بوسید
به گزارش قم نیوز  مهدی چمران عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان کردن پیامی به جهادگر«مهر شاد سهیلی» گفت: 
ییام من به همه‌ی جهادگرانی که عمر خود را در این راه وقف کردند باید بگویم وقف کردن زمان ها و فرصت های آنها جزوء عمر معمولی آنها به حساب نمی آید بلکه انشالله از عمر بهشتی آنان خواهد بود. باید دست جهادگران را بوسید و از آنان تشکر کرد که دست به چنین کارهای بزرگی می زنند.
 
متن کامل پیام عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به شرع زیر است:
کار جهادی کارارزشمندی است. حالا کار جهادی چه در نقاط دور دست یا نزدیک باشد در درجه اول کار جهادی منجر می شود ارتباط معنوی خوبی بین همه مردم بر قرارشود.
 بنده شاهد چند تا از کارهای جهادی که از طریق دوستان رفته بودیم، بودم جاهایی بود که بنده خودم فکر نمی کردم که در حواشی تهران و قم چنین روستاهایی وجود داشته باشد که نیاز باشد درآنجا کارهای اساسی جهادی انجام شود.
 همانطورنیز در اقصی نقاط کشورازجمله نقاط مرزی، نقاط صعب العبور، نقاطی که مردم کمتر به آنجا سر می زنند عده ای به نام جهادگر پیدا می شوند که با انتخاب خود حاضر شدند دست از زندگی راحت یا روز مرگی خود بکشند و به کمک افراد بی بضاعت این مناطق بشتابند و کار برای رضای خدا انجام بدهند در صورتی بابت کاری که انجام می دهند نه مزدی و نه اجرتی دریافت 
می کنند و نه جایگاهی برای کاری که جهادگران انجام می دهند در نظر گرفته می شود.
با انکه نمی شود جهاد جنگ را با جهاد دفاع مقدس مقایسه کرد در دفاع مقدس جهاد درمبارزه وجانفشانی و ریختن خون مطرح بود ولی حالا جهاد به گونه ای دیگری است جهادی است برای عمران و آبادی مملکت وبدست آوردن انسجام درون مملکت، که با آن شکل می گیرد و مردم متوجه می شوند باید با همدلی کردن یکی شوند و به هم کمک بشتابند.
همچنین جهادگران در مواقع ضروری کارهایی که یک روستا نیاز دارد از جمله خانه سازی و یا در کار کشاورزی و یا نیز در رواج دادن صنایع محلی و غیره به آنها کمک می کنند تا مردم آن روستا نیز از یک زندگی بهتری برخوردار شوند که همه اینها نشان می دهد که کار جهادی کار بسیار ارزشمندی است وهمانطور که از اسمش مشخص است که جهاد یعنی توسط گروه های که الان خوشبختانه در کشورمان بسیار هستند و در نقاط مختلف کشورمشغول هستندکه همه اینها کار بسیار ارزشمندی است که باید دست جهادگران را بوسید و از آنان باید تشکر کرد که دست به چنین کارهای بزرگی می زنند.
ییغام من به همه جوانان از جمله مهر شاد سهیلی و جهادگرانی که عمر خود را در این راه وقف کردند می توان گفت زمان ها و فرصت ها جزوء عمر معمولی آنها به حساب نمی اید بلکه انشالله ازعمر بهشتی آنان خواهد بود.
 
پیشتر فائزه هاشمی در گفتگوی مهرشاد سهیلی نوجوان جهادگر مورد حمله خود قرار داده بود.
https://qomnews.ir/vdcirya3.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما