يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 96791

آرامش کشور در گرو رفاه بازنشستگان است

قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: نظام تامین اجتماعی می تواند بسیاری از نارسایی‌ها و نارضایتی‌ها را برطرف نماید، و به نوعی می‌توان گفت: رفاه و آرامش کشور در گرو رفاه و آرامش بازنشستگان است.
آرامش کشور در گرو رفاه بازنشستگان است
آرامش کشور در گرو رفاه بازنشستگان است
به گزارش قم نیوز آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار مصطفی سالاری مدیر عامل تامین اجتماعی با قدردانی از فعالیت‌های سازمان تامین اجتماعی در رفاه بخشی به جامعه، بر اهمیت توجه به مسائل ارتباطی و فرهنگی بازنشستگان اشاره نمود.

وی اضافه کرد: نظام تامین اجتماعی می تواند بسیاری از نارسایی‌ها و نارضایتی‌ها را برطرف نماید، به نوعی می‌توان گفت؛ رفاه و آرامش کشور در گرو رفاه و آرامش بازنشستگان می‌باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس حدیثی از پیامبر (ص) هر کس سنت نیکویی را بنا نهد، اجر آن و اجر همه عمل‏ کنندگان به آن عمل تا روز قیامت برای اوست، بدون اینکه از اجر آنان کم شود.

امام جمعه موقت قم با بیان این که تا همین چند سال پیش نگرانی‌ها در خصوص آینده تامین اجتماعی بالا بود گفت: با تلاش مدیران و مسئولان این سازمان این امر برطرف و موضوعکها روشن تر شده است.

 اعرافی در بخش پایانی سخنان خود، بر لزوم توجه به حوزه محتواهای علمی و فقهی و اخلاقی ناظر به مباحث پیرامونی تامین اجتماعی تاکید و بیان کرد: دفتر فقه معاصر حوزه‌های علمیه، ناظر به قلمروهای نوفقهی، ضمن شکوفایی مرزهای دانشی برای پاسخ به نیازهای جدید و در قلمروهای جدید برنامه های متقنی را ترسیم نموده است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcb8zb9.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما