يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : 96815
استاندار قم تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت دولتی برای توسعه مراکز درمانی استان قم

قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه بیمارستان مادر باید هرچه سریعتر به بهره برداری برسد و در دسترس مردم قرار گیرد، گفت: از همه ظرفیت های دولتی برای توسعه مراکز درمانی استفاده شود.
لزوم استفاده از ظرفیت دولتی برای توسعه مراکز درمانی استان قم
لزوم استفاده از ظرفیت دولتی برای توسعه مراکز درمانی استان قم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر یکشنبه در جلسه پیگیری نوسازی و توسعه بیمارستان الزهرا با بیان اینکه بیمارستان مادر باید هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد و در دسترس مردم قرار گیرد، گفت: از همه ظرفیت‌های دولتی برای توسعه مراکز درمانی استفاده شود.

استاندار قم اجرای طرح توسعه و بازسازی بیمارستان الزهرا را ضروری دانست و افزود: خوشبختانه با بهره برداری از چند مرکز درمانی طی این مدت مشکل کمبود تخت بیمارستانی و تجهیزات درمانی نداشتیم.

وی هماهنگی و همراهی همه ی دستگاه‌های دولتی برای پیشبرد این برنامه را ضروری دانست و ادامه داد: بایستی از تمامی ظرفیت‌های استان در جهت توسعه‌ی مراکز درمانی بکار گرفته و از کمک خیرین سلامت نیز بهره گرفته شود.

استاندار قم سرانه استان در زمینه‌ی توسعه‌ی مراکز درمانی را مورد توجه قرار داد و گفت: مناطق محروم از جمله نیروگاه و پردیسان در این مسیر در اولویت هستند.

وی گردشگری سلامت را نیز از محورهای توسعه‌ی قم عنوان کرد و با بیان اینکه قم باید به قطب گردشگری سلامت در کشور تبدیل شود، افزود: بیمارستان سازی و جذب متخصصین تراز اول پزشکی در راستای تحقق این هدف از اهمیت ویژه برخوردار است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciwva3.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما