سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 96867

بازدید حجت الاسلام و المسلمین لاجوردی از موسسه آینده روشن

قم نيوز : ظهر امروز حجت‌الاسلام و المسلمین لاجوردی ضمن بازدید از موسسه آینده روشن با حجت‌الاسلام و المسلمین پورسیدآقایی رئیس موسسه و رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.
بازدید حجت الاسلام و المسلمین لاجوردی از موسسه آینده روشن
بازدید حجت الاسلام و المسلمین لاجوردی از موسسه آینده روشن
به گزارش قم نیوز ظهر امروز حجت‌الاسلام و المسلمین لاجوردی ضمن بازدید از موسسه آینده روشن با حجت‌الاسلام و المسلمین پورسیدآقایی رئیس موسسه و رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم دیدار کرده و در جریان اقدامات این مرکز قرار گرفتند.

 در ادامه‌ی این دیدار و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، حجت‌الاسلام و المسلمین لاجوردی دقایقی را به صحبت برای اعضای موسسه آینده روشن و مرکز تخصصی مهدوت پرداختند.
 
ایشان با اشاره به احساس تکلیف راجع به عصر ظهور خطاب به اعضای موسسه گفت: شما انتخاب شده امام زمان هستید که در این مسیر قدم گذاشته‌اید. این روزها قلب امام زمان از وقایع پیش آمده تیر خورده است و هرچه دارید در این راه خرج کنید.

وی با ذکر خاطراتی از مرحوم استاد صفایی حائری و اشاره به عصر امروز و رابطه با امام زمان سلام الله علیه افزود: ایمان تحفه‌ای است که شیطان آن را می رباید. بنابراین قدر این مسیر را بدانید و ابتلائات آن را بپذیرید. چرا که هر نیتی که برای قدم برداشتن در این راه درنظر دارید، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف پیش پیش نفقه‌اش آن را می‌پردازد.

حجت‌الاسلام و المسلمین لاجوردی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های موسسه آینده روشن و مرکز تخصیصی مهدویت حوزه علمیه قم اظهار داشت: هر گناهی سنگینی روی قلب امام عصر است و وظیفه ما حمایت از ایشان است و بدانید برکتی که در این مسیر نصیب حال شما می‌شود، شمردنی نیست.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfecd1.w6dvvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما