جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 96952

کتابخانه مرکزی قم تا پایان خرداد ماه افتتاح می شود

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از راه اندازی کتابخانه مرکزی قم تا قبل از پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: آمفی تئاتر این کتابخانه پس از تجهیز لازم می تواند به عنوان سالن سینما مورد استفاده قرار گیرد.
کتابخانه مرکزی قم تا پایان خرداد ماه افتتاح می شود
کتابخانه مرکزی قم تا پایان خرداد ماه افتتاح می شود
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی امروز با بیان این که پروژه کتابخانه مرکزی از پروژه های مصوب سفر سال ۱۳۸۹ مقام معظم رهبری به قم است اذعان کرد: احداث این کتابخانه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و با زیربنای ۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع از سال ۱۳۹۱ آغاز شد و اکنون در مراحل پایانی خود است.

وی افزود: این مجموعه شامل زیرزمین مخزن کتاب، سالن مطالعه کودک، دو سالن مجزای مطالعه آقایان و بانوان و همچنین سالن مطالعه نابینایان است، ضمن آن که محوطه پارکینگی هم برای این کتابخانه و با توجه به شرایط خاص ترافیکی خیابان امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: کمک هایی برای تجهیز نهایی این کتابخانه انجام شده است، ضمن آن که کتابخانه مرکزی قم یک سالن آمفی تئاتر هم دارد که قرار است با کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تجهیز آن، به عنوان سالن سینما هم مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به این که احداث این کتابخانه در مراحل پایانی خود است اظهار کرد: کتابخانه مرکزی قم تا پیش از پایان خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauono.49nim15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما