شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 96972

رقابت هشت دوومیدانی‌کار قم برای قهرمانی ایران

قم نيوز : مربی تیم منتخب هیات دوومیدانی استان قم از رقابت هشت ورزشکار قمی در مواد و رشته‌های مختلف پیکارهای دوومیدانی قهرمانی مردان ایران خبر داد.
رقابت هشت دوومیدانی‌کار قم برای قهرمانی ایران
رقابت هشت دوومیدانی‌کار قم برای قهرمانی ایران
به گزارش قم نیوز محمدرضا اسحاقی اظهار کرد: اعزام تیم منتخب هیات دوومیدانی استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در حالی صورت گرفت که این پیکارها طبق برنامه‌ریزی فدراسیون از امروز به میزبانی هیات مرکزی در شهر اراک برگزار خواهد شد و برترین‌های کشور در آن حضور دارند.

وی با اشاره به ترکیب تیم منتخب هیات قم در این دوره از مسابقات، افزود: این تیم با هشت دوومیدانی‌کار در مواد ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر، ۱۰۰ متر امدادی، ۱۱۰ متر با مانع، ۴۰۰ متر و رشته ۴ در ۴۰۰ متر امدادی برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز و سهمیه تیم ملی با حریفان خود رقابت می‌کند.

مربی تیم منتخب هیات دوومیدانی استان قم با اشاره به نفرات این تیم ابراز کرد: رضا ملک‌پور و امیر مقدّمی در رشته‌های ۴۰۰ متر با مانع و چهار در ۴۰۰ متر امدادی، حسن نیک‌نظر در ۴ در ۴۰۰ متر امدادی، علی سلامتیان و علی کشاورز در ۱۱۰ متر با مانع، محمدرضا فریدی در ۲۰۰ متر به همراه علی قاسم‌بابایی و مهدی رضایی در ۱۰۰ متر نفرات تیم قم هستند.

وی با بیان اینکه رضایی و قاسم‌بابایی در رشته ۴ در ۱۰۰ متر امدادی نیز رقابت می‌کنند، افزود: محمدرضا باقری به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کند و دوومیدانی‌کاران قم بعد از تمرینات سخت و فشرده در پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید حیدریان با انگیزه بالا در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

اسحاقی با بیان اینکه مسابقات از امروز به مدت دو روز در اراک برگزار می‌شود، افزود: رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان کشور با عنوان گرامیداشت زنده یاد ابراهیم نوح‌نژاد برنامه‌ریی شده و برگزاری جلسه فنی با حضور مربیان و سرپرستان تیم‌های حاضر در این مسابقات انجام پذیرفت.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccioqo.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما