قم نيوز : مسئول واحد مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت گفت: مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) و رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری و مداحی حسن حیدرزاده در حرم مطهر برگزار می‌شود.
برگزاری مراسم عزاداری شهادت حمزه(ع) و رحلت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم
برگزاری مراسم عزاداری شهادت حمزه(ع) و رحلت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم
به گزارش قم نیوز حسن فرقانی اظهار کرد: خادمان حرم مطهر بانوی کرامت در شرایط شیوع ویروس کرونا به دنبال رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی هستند تا بتوانند در شرایط مطلوب از زائران و مجاوران حرم میزبانی کنند.

وی اضافه کرد: در هفته جاری مراسم معارفی حرم مطهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود که یکی از این برنامه‌ها، مجلس عزاداری حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است.

مسئول واحد مراسم و محافل آستان مقدس بانوی کرامت گفت: در این مراسم عزاداری که چهارشنبه 6 خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری سخنرانی و حسن حیدرزاده مداحی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ظهر پنج‌شنبه هفتم خردادماه نیز بعد از نماز ظهر و عصر حسن شالبافان برای زائران و مجاوران حرم مداحی خواهد کرد و محفل انس با قرآن کریم نیز قبل از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر برپا می‌شود.

فرقانی ادامه داد: دعای کمیل شب جمعه این هفته با نوای ایزدی و زیارت جامعه کبیره نیز با نوای حجت‌الاسلام شهیدی در حرم مطهر خوانده خواهد شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcgyz9y.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما