دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : 97048
منبع : قم نیوز

بهانه هاي اقتصادي نباید دستاويزي براي عدم مشاركت در انتخابات باشد

قم نيوز : دوازدهمين نشست از سلسله نشست هاي دولت جوان حزب اللهي با حضور حجت الاسلام و المسلمين مرتضي آقاتهراني به همت بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار گرديد.
بهانه هاي اقتصادي نباید دستاويزي براي عدم مشاركت در انتخابات باشد
به گزارش قم نیوز در ابتداي این جلسه حجت الاسلم و المسلمین آقاتهراني با اشاره به كرامات وجودي بنيانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خميني (ره) نظام خدا محور و با مشاركت مردم را از بركات اسلام دانست و گفت:حتي اسرائيل غاصب و امريكاي فتنه گر از نعمات انقلابمان در حيرت اند و هنوز هم كمر به نابودي بسته اند كه با عنايات خداي متعال و دعاي حضرت ولي عصر(عج) ناكام مانده اند


ايشان در توضیح معنای دولت جوان اظهار داشت:با توجه به بيانات حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) منظور از جوان بودن، نگاه و تحول نو داشتن و برخورداري از روحيه ي جهادي است كه بايد در تشكيل دولت آتي به آن توجه شود

وی در تشریح وظيفه ي كميسيون فرهنگي و اجتماعي مجلس درباره قانون حمایت از خانواده گفت: ما یک قانونگذاري داريم و یک حسن اجراي قانون؛ ما در ابتدا اولويت بندي كرده ايم و سپس اجرايي كرده ايم و در راستاي جمعيت و تعالي خانواده 70 ماده نوشتيم تا پس از بررسي هاي نهايي در مجلس، در شوراي نگهبان يكجا تصويب شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در مورد فضاي مجازي هم تصميمات مدبرانه اي اتخاذ گرديده كه نبايد فقط منحصر به فيلترينگ باشد و بايد با برنامه ي صحيح حتما راهكار هاي درست و مفيدش جدا از كاركرد هاي منفي‌اش قرار بگيرد.

ایشان در ادامه با اشاره به فرهنگ سازي انتخابات گفت: در عرصه ي انتخابات راهكار هاي مديريتي نداشتيم و همين مشكل اصلي ماست ولي تا حدودي با پيروي از سخنان ولي فقيه مان و رجوع به كتاب هاي امام خميني (ره) مشكلات برطرف شده ولي نياز به مكتوب كردن تمامي اينها داريم.

آقاتهرانی در بیان ویژگی‌های رئیس‌جمهور اظهار داشت: رئيس جمهور بايستي مردمي باشد؛ به اصطلاح برنامه ها و سخنانش براي مردم جامعه قابل فهم و تكلم باشد؛ به درمان بيماري هاي جامعه و مهندسي جامعه گام نهد تا مشكلات سبب بي كفايتي مسئولان و كارگزارن نزد مردم نگردد.

وی با اشاره به اینکه دولت فعلي به برجام بي فرجام دلبسته است تا كورگره ها باز شود و بيگانگان در حل مشكلات ما اقدامات عملي انجام دهند، گفت: حتما واجب است دولت بعدي به حل مسائل با استفاده از ظرفيت هاي بومي خود كشور كند تا موانع به نحواحسن برطرف شود.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی در پایان افزود: مردم نپندارند که با راي ندادن از زير مسئوليت شانه خالي كرده اند زيرا در نتيجه ي انتخاب نادرست مسائل و مشكلات بيشتر از قبل خواهد بود و بهانه هاي اقتصادي نبايد دستاويزي براي عدم مشاركت باشد . 
 
انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdch6vnw.23nqkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما