چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 97085

مدیر جدید جامعه الزهرا معرفی شد

قم نيوز : در طی مراسمی وبا حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم و جمعی از علما مدیر جدید جامعه الزهرا معارفه شد.
مدیر جدید جامعه الزهرا معرفی شد
مدیر جدید جامعه الزهرا معرفی شد
به گزارش قم نیوز در طی مراسمی که در تالار بیداری جامعه الزهرا (س) برگزار شد، سیده زهره برقعی به عنوان مدیر جامعه الزهرا معارفه و از خدمات ارزشمند حجت الاسلام مدنی تقدیر شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، آیت‌الله مرتضی مقتدایی رییس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رییس هیأت امنای جامعه الزهرا و جمعی از نمایندگان بیوت علما و مراجع حضور داشتند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام محمود مدنی مدیر سابق و عضو هیات امنای جامعه الزهرا از افزایش تعداد طلاب مبلغه به ۲ هزار نفر خبر داد و گفت: در حال حاضر ۷۰۰ مبلغ بین المللی در جامعه الزهرا (س) بدون حق التبلیغ فعالیت می کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی رئیس هیات امنای جامعه الزهرا نیز عنوان کرد: ظرفیت شناسی مدیریتی زنان بر اساس آموزه های دینی و در چارچوب ارزش های دینی در جمهوری اسلامی و حوزه ها کم و بیش مورد غفلت قرار گرفته است و مدیریت بر مبنای اخلاق و عاطفه در کنار سایر مولفه های مدیریتی یک امر بسیار مهم و انسانی و اسلامی به شمار می رود.

آیت‌الله مرتضی مقتدایی رئیس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران نیز عنوان کرد: ظرفیت های فراوانی در جامعه الزهرا وجود دارد که لازم است از این ظرفیت ها برای تشکیل اتاق فکر مورد بهره برداری قرار بگیرد و با مشورت اساتید و فرهیختگان این نهاد حوزوی برنامه ریزی های شایسته ای برای پیشبرد امور صورت بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciwua3.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما