چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : 97091

انتخابات در قم در ۸۰۰ نقطه برگزار می شود

قم نيوز : فرماندار قم از برگزاری انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه در ۸۰۰ نقطه از استان خبر داد و خواستار تدبیر لازم برای عدم قطعی برق در روز اخذ رأی و روزهای قبل و بعد از آن شد.
انتخابات در قم در ۸۰۰ نقطه برگزار می شود
انتخابات در قم در ۸۰۰ نقطه برگزار می شود
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری که در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با اشاره به آغاز طرح قرنطینه خانگی بیماران کرونایی در استان به همت جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این طرح هم اکنون در استان فعال شده است و می تواند گام مثبت دیگری برای مبارزه بیشتر با بیماری کووید۱۹ و مدیریت تخت های بیمارستانی باشد.

وی افزود: گام پنجم طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی در استان ادامه دارد و تیم های نظارتی، مراقبتی و حمایتی همچنان با حضور نیروهای مرکز بهداشت، پایگاه های بسیج و همچنین هلال احمر به فعالیت خود ادامه می دهند.

فرماندار قم همچنین به قرارداد خرید اتومبیل جدید حمل واکسن توجه داد و خاطر نشان کرد: کارخانه طرف قرارداد برای تحویل این اتومبیل به دانشگاه علوم پزشکی استان، در حال ساخت سردخانه آن است.

وی ادامه داد: خوشبختانه نیاز استان برای این اتومبیل بویژه با روند افزایشی واکسیناسیون علیه کرونا به خوبی تشخیص داده شد، بویژه آن که اتومبیل فعلی نیز مشکلاتی داشت و در همین هفته اخیر نیز با مسائلی رو به رو بود.

حیدری همچنین به نقش مهم رسانه ها در موضوع مبارزه با کرونا اشاره و تصریح کرد: آمار فعلی واکسیناسیون در استان، نشان از استقبال نه چندان مطلوب سالمندان و گروه های سنّی فراخوان شده از تزریق واکسن کروناست و از این رو لازم است تا تبلیغات بیشتر توسط رسانه ها و اقناع سازی عمومی برای واکسیناسیون همچنان در دستور کار باشد.

فرماندار قم اضافه کرد: رسانه ها و بویژه رسانه ملی باید نقش دیگری نیز در این موضوع ایفا کنند که آن نقش همانا جلوگیری از عادی انگاری کروناست.

وی در ادامه به موضوع انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه پرداخت و یادآور شد: این انتخابات در ۸۰۰ نقطه از استان برگزار خواهد شد.

حیدری در عین حال با اشاره به قطع برق در روزهای اخیر خواستار برنامه ریزی جدی و تدبیر لازم برای عدم قطع برق در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ خرداد شد و اذعان کرد: مدیریت لازم برای این امر باید از هم اکنون در دستور کار باشد، چراکه اگر کار حتی یک شعبه اخذ رأی نیز در استان انجام نشود، گویی کار کل انتخابات در استان انجام نشده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfyxd1.w6de1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما