پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 97114

اجرای طرح سیستم روشنایی در ۳ محور مواصلاتی قم

قم نيوز : رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم اعلام کرد: با اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال ، سه محور قدیم قم – تهران ، سلفچگان – راهجرد و قنوات – مبارک آباد، با نصب ۷۰۰ پایه، از سیستم روشنایی برخوردار می‌شوند.
اجرای طرح سیستم روشنایی در ۳ محور مواصلاتی قم
اجرای طرح سیستم روشنایی در ۳ محور مواصلاتی قم
به گزارش قم نیوز جعفر اویسی امروز در گفت وگو با خبرنگاران از افزایش ضریب ایمنی و کاهش حداکثری سوانح با اجرای سه طرح سیستم روشنایی در سطح راههای استان قم خبر داد و گفت: پروژه نخست، اجرا و تکمیل طرح سیستم روشنایی محور سلفچگان - راهجرد است که طول مسیر ۳۲ کیلومتر است.

وی افزود: اجرای طرح سیستم روشنایی محور سلفچگان - راهجرد، در زمره طرح‌هایی است که طی سنوات گذشته عملیاتی شده و به دلیل افزایش یکباره بهای تجهیزات و دیگر خدمات مورد نیاز، متاسفانه ادامه و تکمیل طرح امکان پذیر نبود.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم افزود: با توجه به ضرورت اجرای طرح که از مطالبات جدی رانندگان است، نسبت به پی گیری موضوع اقدام و خوشبختانه از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری عملیات اجرایی آن مجددا آغاز شد.

اویسی در خصوص اجرای طرح سیستم روشنایی در دو محور دیگر اظهار کرد: در قالب این طرح، پروژه ناتمام سیستم روشنایی محور قدیم قم – تهران (تقاطع شهرک صنعتی شکوهیه ) در دست اجرا و تکمیل است.

وی طول مسیر طرح سیستم روشنایی تقاطع شهرک شکوهیه را بیش از سه کیلومتر عنوان و تصریح کرد: برای اجرا و تکمیل این پروژه ۴۰ پایه روشنایی در محل نصب و مستقر شده است .

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم سومین پروژه از اجرای سیستم روشنایی درسطح راههای استان را مربوط به محور قنوات دانست و ادامه داد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی و پیگیری‌های مسئولین امر، طرح سیستم روشنایی در محور قنوات، حد فاصل روستای مبارک آباد – شهر قنوات عملیاتی شد.

وی طول مسیر پروژه را افزون بر ۷۰۰ متر عنوان و تصریح کرد: با نصب ۲۵ پایه روشنایی درطول مسیر، روشنایی مورد نیاز این محور تامین می‌شود.

اویسی هزینه اجرایی این سه پروژه را درمجموع بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: تمامی اعتبار مورد نیاز این طرح از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تامین شده است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcba8b9.rhbz8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما