پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 97115

شش مدال دوومیدانی ایران در کارنامه دونده‌های قم

قم نيوز : دونده‌های استان قم در رشته‌های مختلف موفق به کسب 6 مدال نقره و برنز از پیکارهای سال 1400 دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان ایران شدند.
شش مدال دوومیدانی ایران در کارنامه دونده‌های قم
شش مدال دوومیدانی ایران در کارنامه دونده‌های قم
به گزارش قم نیوز رقابت‌های سال 1400 دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان ایران جام زنده‌یاد ابراهیم نوح‌نژاد به میزبانی هیات مرکزی و در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد و در ماده 100 متر آن علی قاسم‌بابایی از قم با رکورد 10 ثانیه و 60 صدم ثانیه و با اختلاف چهار صدم ثانیه نسبت به رقیب کردستانی خود یعنی میثم رشیدی در جایگاه دوم ایستاد و نایب‌قهرمان ایران شد، همچنین در این رشته مهدی رضایی دیگر نماینده قم با زمان 10 ثانیه و 85 صدم ثانیه مقام هفتم ایران را به خود اختصاص داد.

در رشته 110 متر با مانع و در رده‌بندی نهایی آن علی سلامتیان از قم با زمان 14 ثانیه و 38 صدم ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و نشان برنز ایران را نصیب خود کرد، در این رشته مسعود کامران از اصفهان با 14 ثانیه و 25 صدم ثانیه قهرمان شد و میلاد سیّار از کردستان با زمان 14 ثانیه و 31 صدم ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت.

در ماده 4 در 100 متر امدادی رقابت‌های سال 1400 دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان ایران در اراک، تیم منتخب هیات دوومیدانی قم متشکل از محمدرضا فریدی، علی سلامتیان، امیر مقدمی و مهدی رضایی با زمان 41 ثانیه و 83 صدم ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و نایب‌قهرمانی ایران را کسب کرد، در این رشته اصفهان با زمان 40 ثانیه و 96 صدم ثانیه مقام نخست را به دست آورد و کردستان با زمان 43 ثانیه و هفت صدم ثانیه سوم شد.

در رشته 200 متر علی قاسم‌بابایی از قم با زمان 21 ثانیه و 55 صدم ثانیه نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه در رشته 400 متر با مانع رضا ملک‌پور و امیر مقدّمی از قم به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند، در این ماده ملک‌پور موفق به ثبت رکورد 51 ثانیه و 6 صدم ثانیه شد و مقدّمی رکورد 53 ثانیه و 28 صدم ثانیه را به نام خود کرد، ضمن اینکه مهدی پیرجهان ورزشکار شناخته شده این رشته با زمان 50 ثانیه و 15 صدم ثانیه روی سکوی نخست ایستاد.

در رشته 4 در 400 متر امدادی تیمی مسابقات دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان کشور نیز تیم قم با زمان سه دقیقه و 19 ثانیه و 87 صدم ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و نایب‌قهرمان ایران شد، تیمی که ترکیب آن را رضا ملک‌پور، محمدرضا فریدی، امیر مقدمی و حسن نیک‌نظر تشکیل می‌دادند و سرانجام با کسب سه نشان نقره، سه برنز و دو جایگاه هفتمی به کار خود پایان داد.

نکته قابل توجه دیگر راجع به این رقابت‌ها، حضور داوران قمی بود که بر این اساس فتاحی به عنوان داور پرش‌ها و خدمتکاری و قنبری به عنوان زمان‌سنج اعزام شدند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccpsqo.2bqms8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما