شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : 97165
منبع : خبرگزاری برنا

بانوی دوومیدانی‌کار قم روی سکوی سوم ایران

قم نيوز : بانوی دوومیدانی‌کار استان قم با درخشش در پیکارهای قهرمانی بزرگسالان کشور مقام سوم و نشان برنز این مسابقات را برای ورزش قم به ارمغان آورد.
بانوی دوومیدانی‌کار قم روی سکوی سوم ایران
بانوی دوومیدانی‌کار قم روی سکوی سوم ایران
به گزارش قم نیوز رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان کشور با عنوان گرامیداشت زنده‌یاد ابراهیم نوح‌نژاد در هر دو بخش آقایان و بانوان به انجام رسید و تیم اعزامی هیات قم در مجموع موفق به کسب هفت مدال شد که یکی از آنها به بخش بانوان اختصاص داشت.

در این دوره از رقابت‌ها تیم مردان هیات دوومیدانی استان قم موفق به کسب 6 مدال شامل سه نقره و سه برنز شد، ضمن اینکه دوومیدانی‌کاران مرد قم دو جایگاه هفتمی این دوره را نیز به خود اختصاص دادند اما در بخش بانوان قم صاحب یک نشان برنز شد که آن را محدثه ابراهیم‌پور کسب کرد.

ابراهیم‌پور در مسابقات این دوره نماینده قم در رشته 400 متر بود که با زمان 56 ثانیه و 80 صدم ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و صاحب نشان برنز شد، رشته‌ای که مقام نخست و عنوان قهرمانی آن با زمان 56 ثانیه و 25 صدم ثانیه به مریم محبّی از تیم تهران اختصاص یافت و کژان رستمی از تیم هیات کردستان با زمان 56 ثانیه و 57 صدم ثانیه نایب‌قهرمان شد.

در رده‌بندی نهایی این رشته نگین عدالت از تیم هیات مرکزی با زمان 58 ثانیه و 19 صدم ثانیه در جایگاه چهارم ایستاد، سپیده صارمی از تیم هیات همدان با زمان 59 ثانیه و 12 صدم ثانیه پنجم شد، مقام ششم با زمان 59 ثانیه و 36 صدم ثانیه به مرضیه کمره از تیم هیات لرستان تعلق گرفت.

هفت مدال پیکارهای دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان ایران در حالی به نمایندگان قم اختصاص پیدا کرد که در مسابقات این دوره داوران قمی نیز حضور داشتند و قضاوت ورزشکاران شرکت کننده را انجام دادند، فتاحی از قم داور پرش‌ها بود و خدمتکاری و قنبری به عنوان زمان سنج حضور داشتند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchmznw.23nq-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما