قم نيوز : رئیس هیات کشتی استان قم گفت: دو کشتی‌گیر ملی‌پوش قم با حضور در مسابقات رده‌بندی و فینال پیکارهای بین‌المللی جام قهرمانان ترکیه برای کسب مدال به میدان می‌روند.
رقابت کشتی‌گیران قم در فینال و رده‌بندی جام بین‌المللی ترکیه
رقابت کشتی‌گیران قم در فینال و رده‌بندی جام بین‌المللی ترکیه
به گزارش قم نیوز محمدهادی علیایی امروز اظهار کرد: در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان که متشکل از بهترین‌های این رده سنی به مسابقات بین‌المللی جام قهرمانان ترکیه اعزام شده، شاهد دو مربی و دو کشتی‌گیر به عنوان نماینده‌های کشتی استان قم هستیم.

وی ادامه داد: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با حضور چهار نماینده از استان قم در حالی به این پیکارها اعزام شد که شهر استانبول میزبانی مسابقات را انجام می‌دهد و رقابت‌ها تا نهم خرداد ماه ادامه دارد، در حالی که روح‌الله میکائیلی مربی سرشناس کشتی قم به عنوان سرمربی و مهدی علیزاده‌پورنیا مربی جوان قم به عنوان مربی تیم ملی در کادر فنی تیم جوانان ایران حضور دارند.

رئیس هیات کشتی استان قم اضافه کرد: محمدمهدی جواهری در وزن 55 کیلو‌گرم و امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم به عنوان دو کشتی‌گیر ملی‌پوش قم نیز به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند، کشتی‌گیران مستعد و آینده‌داری که با حضور در مسابقات رده‌بندی و فینال اوزان خود اکنون دارای شانس کسب مدال هستند.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه اعلام شده ابتدا رقابت‌های اوزان 55، 63، 72، 82 و 97 کیلوگرم برگزار شد و سپس مسابقات اوزان 60، 67، 77، 87 و 130 کیلوگرم برنامه‌ریزی شده، در حالی که نماینده‌های قم در پنج وزن نخست بودند و اکنون شانس کسب یک نشان برنز و یک مدال طلا دارند.

علیایی خاطرنشان کرد: مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست جام بین‌المللی قهرمانان ترکیه در حالی امروز به پایان رسید که پنج نماینده کشورمان به دیدار فینال این رقابت‌ها راه یافتند که یکی از آنها امیر عبدی در وزن 72 کیلوگرم است و یک کشتی‌گیر نیز راهی دیدار رده‌بندی شد که محمدمهدی جواهری در وزن 55 کیلوگرم است.

وی با بیان اینکه در وزن 55 کیلوگرم دو نماینده کشتی قم دارای شانس کسب مدال هستند، ابراز کرد: در این وزن امیررضا ده‌بزرگی به دیدار فینال راه یافته و برای کسب مدال طلا رقابت می‌کند، ضمن اینکه محمدمهدی جواهری دیگر نماینده کشورمان و ملی‌پوش کشتی قم در رده‌بندی به دنبال کسب مدال برنز است.

رئیس هیات کشتی استان قم افزود: در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی، در وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی، در وزن 82 کیلوگرم محمد ناقوسی و در وزن 97 کیلوگرم مرتضی الغوسی چهار نماینده دیگر کشورمان با شکست همه رقبای خود به دیدار فینال رسیده‌اند و همگی برای کسب مدال طلا رقابت می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmveh.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما