دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : 97229
استاندار قم مطرح کرد؛

لزوم توسعه زیرساخت های ورزش همگانی

قم نيوز : استاندار قم با بیان لزوم توسعه زیرساخت های ورزش همگانی در جهت بهبود جایگاه استان گفت: توجه ویژه به اعتلای اخلاق ورزشی و فرهنگ پهلوانی ضروری است.
لزوم توسعه زیرساخت های ورزش همگانی
لزوم توسعه زیرساخت های ورزش همگانی
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با علیرضا نجاتی ورزشکار پاراالمپیکی رشته کشتی فرنگی و حسین گلستانی ورزشکار قمی رشته والیبال نشسته، کسب سهمیه بازی‌های المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۱ توکیو ژاپن توسط این دو ورزشکار قمی را تبریک گفت و افزود: سرمایه گذاری در حوزه ورزش قهرمانی، دارای تأثیرات بلندمدت است و با توسعه زیرساخت ورزش همگانی می‌توانیم، جایگاه استان را در این زمینه بهبودی بخشیم.
استاندار قم همچنین با اشاره به جدایی ناپذیر بودن فرهنگ از ورزش گفت: توجه ویژه به اعتلای اخلاق ورزشی و افزایش فرهنگ پهلوانی ضروری است؛ قهرمانان ورزشی باید در جامعه به عنوان الگوهای رفتاری معرفی شوند و مسیر ورزشی آنها نیز در سال‌ها و نسل‌های بعدی دنبال گردد.

وی در پایان ضمن تقدیم لوح سپاس و قدردانی از شایستگی‌ها و زحمات این دو ورزشکار قم، لوح سپاس محمد محمدنژاد ورزشکار پاراالمپیکی رشته بسکتبال با ویلچر قم را به محمد پیروزمنش رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولین اهدا کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3ra3.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما