قم نيوز : دبیر و سخنگوی کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان قم با اشاره به روند انتخاب افراد برای لیست شورای اسلامی شهر قم در انتخابات آینده گفت: ۱۳ نفر برای این انتخابات معرفی‌شده است.
لیست ‌شورای هماهنگی اصولگرایان قم برای انتخابات شورای شهر ‌مشخص شد
لیست ‌شورای هماهنگی اصولگرایان قم برای انتخابات شورای شهر ‌مشخص شد
به گزارش قم نیوز ولی‌الله بیاتی در جمع خبرنگاران با اشاره تلاش شورای هماهنگی اصولگرایان استان برای معرفی لیست تخصصی، متعهد، کارآمد برای انتخابات شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: شورای هماهنگی دارای 27 عضو حقوقی است که در سال‌های گذشته تلاش کرده در کنار ایجاد انسجام بین نیروهای انقلاب، با معرفی افراد معتمد و کارآمد در پویایی استان و شهر بیفزاید.

وی با بیان اینکه برای انتخابات شورای شهر قم کمیته 7 نفره ای با نظر مخفی شورای هماهنگی اصولگرایان تشکیل شد، ابراز کرد: از 20 اسفندماه سال گذشته جلسات این کمیته با 800 نفر ساعت و با حضور تمامی افراد کمیته به‌صورت مستمر برگزارشده است.

دبیر و سخنگوی کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان قم ادامه داد: تا روز 25 فروردین‌ماه، رزومه افراد جمع‌آوری شد که 103 نفر در این بازه زمانی مدارک خود را تحویل دادند که در اولویت‌های یک، دو و سه بر اساس شاخص‌ها تقسیم‌بندی شد.

وی با تأکید بر اینکه از 49 نفر شامل 7 روحانی، 5 خانم و 37 نفر دیگر مصاحبه حضوری گرفته شد، تصریح کرد: این مصاحبه‌ها بر اساس شاخص‌های 30 گانه مانند تخصص، سابقه مدیریتی، جوان‌گرایی، تعهد، کارآمدی،عضویت در مراکز نخبگانی و....انجام‌شده است.

بیاتی میانگین سنی شورای پنجم را 51 سال و لیست فعلی شورای ششم را 45 سال دانست و ادامه داد: تمامی این افراد توسط کمیته انتخاب شده‌اند و اینکه گفته می‌شود لیست موردحمایت شورای هماهنگی از پیش بسته‌شده بود نادرست است.

وی با اشاره به تلاش برای حضور افراد از تمامی نقاط مختلف شهر در این لیست یادآور شد: یکی از معیارها التزام افراد به تعهد به شوراست که اگر فردی بخواهد برای انتخابات مجلس کاندید شود باید از شورای هماهنگی مجوز این اقدام را بگیرد.

دبیر و سخنگوی کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان قم خاطرنشان کرد: ما در قوانین شورا دخالتی نداریم ولی با توجه به عملکرد و موفقیت شهردار فعلی آن‌ها تصمیم گیر ادامه همکاری شهردار خواهند بود.

وی با بیان اینکه از افراد منتخب برنامه برای شورا گرفته‌شده است، اظهار داشت: برای حضور فردی از اهالی رسانه در لیست فعلی به جمع‌بندی نرسیدیم چراکه 80 درصد بودجه مربوط به عمرانی بوده که نیاز است مهمترین اقدام شورا که همانا تصویب، اصلاح، تفریغ بودجه  مسائل حقوقی است توسط افراد متخصص با این حوزه رقم بخورد.

مرتضی استقامت، حسین اسلامی، روح‌الله امراللهی، سید حسین حسنی آمره، سید محمدحسین دهناد، نعمت‌الله دیانی، ماشالله سعادتمند، حسین صابری، حسن طلایی، حسن مالکی نژاد، محسن محرری، محمد آقازاده و نرجس نیازمند لیست موردحمایت شورای هماهنگی اصولگرایان قم برای انتخابات آینده شورای اسلامی شهر قم است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcciiqo.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما