سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 97248

۹۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل تولید در قم اجرایی شده است

قم نيوز : استاندار قم از اجرایی شدن بیش از ۹۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و همچنین پیگیری محسوس و غیرمحسوس مصوبات این ستاد توسط یک کارگروه ویژه خبر داد.
۹۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل تولید در قم اجرایی شده است
۹۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل تولید در قم اجرایی شده است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز و در حاشیه برنامه «سه شنبه های اقتصادی» که به بازدید میدانی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان اختصاص دارد، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری و برای حمایت و پشتیبانی از تولید و رفع موانع آن به مدیران صنعتی استان تکلیف کرده ایم تا در هر برنامه بازدید میدانی، یک واحد تولیدی راکد را به مدار تولید بازگردانیم و شاهد برنامه افتتاح یا توسعه یک واحد دیگر هم باشیم.

وی با ابراز خرسندی از حضور امروز خود در جشن تولد 30 سالگی یکی از واحدهای تولیدی استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی مدیران، کارآفرینان و کارکنان این واحد تولیدی با حس مسؤولیت پذیری و در راستای روز اهدای عضو و اهدای زندگی، در این امر خیر مشارکت کردند و حرکت فرهنگی خوبی را رقم زدند.

استاندار قم در ادامه و درباره مشکلات واحدهای بازدید شده امروز در شهرک شکوهیه قم بیان کرد: برخی از این واحدها مشکل مالیاتی دارند که بر اساس مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد حمایت قرار می گیرند و البته برخی دیگر از واحدها هم با مشکلاتی در امر واردات و تأمین مواد اولیه رو به رو بودند که قرار شد پیگیری شود.

وی اضافه کرد: برخی واحدهای صادارات محور هم موانعی در امر صادرات خود دارند که این موانع در همین بازدیدهای میدانی شناسایی و فی المجلس برای رفع آن ها تصمیم گیری می شود.

استاندار قم همچنین درباره پیگیری اجرایی شدن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز اذعان کرد: علاوه بر دبیرخانه این ستاد، یک کارگروه ویژه در دفتر استانداری تشکیل شده است تا نسبت به رصد محسوس و غیرمحسوس واحدهای تولیدی و پیگیری اجرایی شدن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اقدام کند.

وی ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد تاکنون بیش از ۹۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اجرایی شده است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcjo8eh.uqeaxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما