سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 97259
دبیر شعر آیینی کشور مطرح کرد؛

حضور در انتخابات، بیانگر غیرت و تعهد ایرانی

قم نيوز : دبیر شعر آیینی کشور با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات نشان دهنده غیرت و تعهد ایرانی نسبت به سرنوشت کشور است.
حضور در انتخابات، بیانگر غیرت و تعهد ایرانی
حضور در انتخابات، بیانگر غیرت و تعهد ایرانی
به گزارش قم نیوز محمدعلی مجاهدی درباره ضرورت مشارکت اقشار مردم در انتخابات گفت: به همه عزیزانی که به علل مختلف از جمله شرایط بسیار بد اقتصادی که امر معاش آنها را مختل کرده و ناراحتی بسیاری می کشند و به دیگرانی که احتمالاً تمایلی به حضور در این دوره انتخابات ندارند، عرض می‌کنم که امروز این کشور به عنوان یک کشور مستقل در سراسر جهان شناخته می‌شود و آیا غیرت شما اجازه می‌دهد که این سرزمین را به خناسان خارج نشین و وطن فروشانی قصد تجزیه ایران را دارند، واگذار کنیم؟

دبیر شعر آئینی کشور با اشاره به حدیث «حب الوطن من الایمان» گفت: آیا این میهن اسلامی، این وطن، این میهن و این میراثی که از نیاکان به دست ما رسیده است را می‌توان در اختیار دشمنانی قرار داد که به دنبال تجزیه ایران عزیز به ۲۰ کشور مختلف با نقشه‌ها و پرچم‌ها و قانون اساسی مختلف هستند؟

وی با بیان اینکه من این مشکلات اقتصادی را با تمام وجود احساس می‌کنم، افزود: بازنشستگی من در پایین‌ترین سطح است و از جای خاصی حقوقی دریافت نمی‌کنم؛ با قلم خودم و با چاپ و نشر تالیفاتم امرار معاش می‌کنم، مخصوصاً این چند ماهی که در بستر بیماری هستم، مشکلاتم بیشتر شده است ولی وظیفه ما در این وضعیت خطیر چیست؟ آیا می‌توان نسبت به انتخابات و سرنوشت ایران، بی تفاوت و بی درد بود؟

این شاعر آئینی ادامه داد: وقتی از قرارداد ترکمنچای یاد می‌کنیم، چقدر آه و ناله ما بلند می‌شود! فردا فرزندان ما درباره ما چه فکری خواهند کرد که این ایران عزیز و یکپارچه را در این آشوب کشورهای اطراف، به دست گرگ‌های گرسنه از منافقین گرفته تا براندازها و سلطنت طلب‌ها بدهیم.

محمدعلی مجاهدی گفت: اسلام جای خود را دارد ولی به فرموده ارباب ما حضرت سیدالشهدا (ع): «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید»؛ در این لحظات حساس، این ناراحتی‌هایی که بر شما تحمیل شده که بیشتر آنها در اثر بی کفایتی‌های دولتمردان بوده است، این مسائل را به پای اصل نظام نگذارید.

دبیر شعر آئینی کشور با بیان اینکه هزاران شهید برای این کشور خون داده‌اند و این نظام، از خون این شهیدان پاسداری می‌کند، گفت: با حضور حداکثری خود در انتخابات یک بار دیگر این غیرت ایرانی و این تعهد را نشان دهید و اجازه ندهید که دشمنان قسم خورده این آب و خاک به اهداف شومی که دارند، برسند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb95b9.rhbzspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما