سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : 97271

جشنواره رسانه ای ایران مقتدر الگویی برای سایر استان ها است

قم نيوز : معاون استاندار قم گفت: جشنواره رسانه ای ایران مقتدر می تواند الگویی برای سایر استان ها در انتخابات باشد.
جشنواره رسانه ای ایران مقتدر الگویی برای سایر استان ها است
جشنواره رسانه ای ایران مقتدر الگویی برای سایر استان ها است
به گزارش قم نیوز بیژن سلیمان پور امروز در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره رسانه ای «ایران مقتدر»، با اشاره به اینکه کمیته اطلاع رسانی یکی از کمیته های ذیل ستاد انتخابات استان قم، است، اظهار کرد: این کمیته یکی از کمیته های فعال و موثر است که با توجه به تاکید صریح رهبر معظم انقلاب در ارتباط با حضور پرشور مردم تلاش می کند این امر مهم را محقق کند.

وی با بیان اینکه دستگاه ها و نهادهای استان قم در زمینه انتخابات مشارکت خوبی دارند، تصریح کرد: برنامه های دستگاه ها به صورت منظم و مدون با همکاری کمیته اطلاع رسانی در حال انجام است که نشان از عملکرد مناسب این کمیته دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با بیان اینکه برگزاری جشنواره رسانه ای «ایران مقتدر» ایده خوب و مناسبی برای تحرک و پویایی رسانه ها به شمار می رود، گفت: با استفاده از ابزار رسانه ها می توانیم تحرک و پویایی را برای شور انتخابات به جامعه تزریق کنیم.

وی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب بر ضرورت ها و باید و نبایدها و الزامات مشارکت در تلاش حداکثری در ادوار مختلف انتخابات، تصریح کرد: توصیه رهبری همواره بر ضرورت بالا بودن مشارکت مردم در صحنه انتخابات است، زیرا که انقلاب ما برخاسته از مردم است به همین دلیل همواره رهبر معظم انقلاب به حضور مردم تاکید دارند.

سلیمان پور با بیان اینکه از انقلاب ۵۷ تا کنون رویدادها و حوادث مختلفی برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمن طراحی و اجرا شده است، گفت: برنامه ها و توطئه های مختلفی را در این مدت پشت سرگذاشتیم که در این راستا می شود به اختلاف بین قومیت ها و قبایل و تعرض به جزایر و خلیج فارس اشاره کرد.

وی با اشاره به اجماع بین المللی برای حذف ایران از کره زمین،جنگ نرم، شبیخون فرهنگی و ... اشاره کرد و گفت: اگرحمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران نبود نمی توانستیم ۴۳ سال در مقابل سیل حوادث ایستادگی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم اضافه کرد: ایران اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته در اوج اقتدار و پیشرفت گام برداشته است اما ذات دشمن براین است که ضعف ها و برخی ناکارآمدی ها را برطبل بکوبد و فریاد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش به حضور چهره های مختلف در صحنه انتخابات اشاره و تصریح کرد: از همه کسانی که احساس وظیفه کردند و به میدان آمدند تشکر می کنیم اما براساس ساختار نظام تصمیمی گرفته شده است که برپایه آن فهرستی برای حضور در انتخابات تنظیم شده است و هرکسی که دغدغه جمهوریت نظام را دارد باید این موضوع را قبول کند.

سلیمان پور تاکید کرد: هرکسی به بهانه اینکه جمهوریت نظام با مشکل مواجه شده است بخواهد موجب کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات شود از منظر جهان بینی انقلاب می شود فهمید این افراد دوستدار نظام نیستند.

وی اضافه کرد: اکنون شرایطی است که باید دست در دست هم دهیم و در هر شرایطی افرادی که را که تردید دارند و به هر دلیلی نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند را برای حضور در صحنه تشویق کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم  با تاکید براینکه اگر مردم به صحنه نیایند چنگ و دندان دشمن تیزتر می شود، گفت: دشمنان خوراک رسانه هایشان را برای عدم مشارکت مردم در انتخابات در اتاق های فکر تهیه کرده اند و در این راستا میلیاردها دلار هزینه کرده اند.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد بگوید که مردم نمی آیند و نظام حمایت مردمی خود را از دست داده است، عنوان کرد:نمی توانیم بگوییم که انقلابی هستیم اما چون کاندیدای مورد نظر ما به میدان نیامده است نمی آییم و هیزم به آتش دشمن بریزیم.

سلیمان پور گفت: یکی از هفت نامزد که از سوی شورای نگهبان معرفی شده اند رئیس جمهور می شود و هرچه میزان مشارکت و آرای آن نامزد بیشتر باشد دولتی قوی و مقتدرتر خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه استان قم در داغ کردن تنور انتخابات از سایر استان ها حتی از پایتخت نیز جلوتر است، گفت:روابط عمومی استانداری نسبت به تهیه کلیپ جشنواره رسانه ای ایران مقتدر اقدام کند تا ستاد انتخاباتی کشور به عنوان یک الگو برای همه کشور ارسال کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم ادامه داد:قهرکردن از صندوق های رای بی معناست و باید همه تلاش کنیم تا سلایق مختلف را پای صندوق های رای بیاوریم .

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfy0d1.w6deeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما