پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : 97310

ضرورت ارائه حداقل سه خدمت غیرحضوری در دستگاه های استان

قم نيوز : معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم خواستار همکاری دستگاه های اجرایی استان با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تحقق خدمات رسانی الکترونیک و غیرحضوری شد.
ضرورت ارائه حداقل سه خدمت غیرحضوری در دستگاه های استان
ضرورت ارائه حداقل سه خدمت غیرحضوری در دستگاه های استان
به گزارش قم نیوز محمدرضا گروسی با اشاره به تذکر استانداری به دستگاه های اجرایی پُرمصرف در زمینه برق تصریح کرد: همه دستگاه ها موظف هستند بعد از ساعت ۱۳، سیستم سرمایشی خود را مدیریت کرده و یا نسبت به خاموش کردن آن اقدام کنند.

وی همچنین به پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی استان برای انجام تست سریع گسترده کرونا در سطح ادارات استان توجه داد و گفت: تاکنون اداراتی مانند جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، نوسازی مدارس و همچنین پست بانک نسبت به این امر اقدام کرده و همکاری خوبی با دانشگاه علوم پزشکی استان داشته اند.

وی بیان کرد: دیگر دستگاه های اجرایی استان هم ضمن ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی، می توانند از این خدمت دانشگاه علوم پزشکی استان بهره مند شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم در ادامه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره الکترونیکی شدن حداقل سه خدمت دستگاه های اجرایی اشاره و اظهار کرد: ارائه خدمات به صورت غیرحضوری به جامعه هدف در راستای تحقق دولت الکترونیک باید همچنان در دستور کار باشد، ضمن آن که دستگاه های استان در این زمینه موظف به همکاری با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هستند.

وی درباره تغییر ساعت کاری ادارات برای مدیریت مصرف برق نیز بیان کرد: تصویب نامه هیئت وزیران به تاریخ نهم خرداد ماه سال جاری به ضرورت کاهش مصرف برق در دستگاه های اجرایی به میزان ۵۰ درصد نسبت به سال قبل اشاره دارد و راهکارهایی مانند تغییر ساعت کاری کارکنان بر اساس همان ۶ روز و ۴۴ ساعت در هفته برای آن در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم اضافه کرد: بر این اساس، پیشنهاد می شود تا ساعت کاری ادارات استان از روز دوشنبه هفدهم خرداد ماه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/2258
https://qomnews.ir/vdcjyteh.uqeavzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما