قم نيوز : جمعی از مداحان، مدیران هیئات مذهبی و شاعران آیینی کشور با عنوان حامیان مکتب شهید سلیمانی مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کردند.
دعوت مداحان و شاعران آیینی کشور به حضور حداکثری در انتخابات
دعوت مداحان و شاعران آیینی کشور به حضور حداکثری در انتخابات
به گزارش قم نیوز در این بیانیه آمده است: همانگونه که مستحضرید کشور عزیزمان ایران، دشمنان قسم خورده ای دارد که از استقلال ملت مسلمان ایران زخم خورده اند. استکبار جهانی، در رأس آنها آمریکای جهانخوار به کمتر از نابودی استقلال، یکپارچگی و اقتدار ملی ایران راضی نیست. 

در این بیانیه اضافه شده است: به همین دلیل با شگردهای مختلف و حیله های گوناگون از طریق افراد نفوذی در دستگاه های مختلف کشور اهداف پلید خود را پیگیری می کند تا ضربه ی نهایی را وارد نماید. اما به لطف خدا و هوشمندی رهبر عزیزمان و حمایت های امت اسلامی همیشه در صحنه، همواره شکست خورده و برخی از عوامل نفوذی آن ها به سزای اعمالشان رسیده اند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: در این برهه تاریخی حساس و مهم که قرار است سرنوشت چهار سال دستگاه اجرایی کشور با انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ رقم بخورد، از حساسیت ویژه ای برخوردار است. به همین دلایل لازم دیدیم از شما دلسوزان و خادمان مکتب سیدالشهدا (ع) درخواست کنیم تا با همفکری و همراهی یکدیگر و با آگاهی بخشی و ترغیب مردم نجیب مان، از این پیچ تاریخی و خطیر هم گذر کنیم.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به اینکه عبور از این مرحله که ثبات کشور، نظام و اقتدار ملی را تضمین خواهد کرد نیازمند همدلی، همفکری و همراهی  همگانی است، آمده است: در این دوره از انتخابات که تحریم های دشمن به اوج رسیده و کمر مردم هم زیر بار مشکلات اقتصادی خمیده، نیاز به اهتمام جدی است. 

در این بیانیه یادآور شده است: ما برای ادای وظیفه و دِینی که از خون شهدا، رنج جانبازان و ایثار خانواده آنها بر گردن داریم، مصمَّم هستیم تا از طریق فضای مجازی و حقیقی، مردم را به حضور حداکثری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دعوت کنیم و اگر شُبهاتی برای آنها وجود داشته باشد، پاسخگو باشیم. از شما هم انتظار داریم پاسخ مثبت بدهید به دعوت رهبر عظیم الشأن انقلاب که در بیانات اخیرشان فرمودند: «مردم بدانند اثر انتخابات تا چند سال باقی خواهد ماند. کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می کنند دلسوز مردم نیستند. به مردم عزیزمان عرض می کنم، ملت عزیز ایران در انتخابات شرکت کنید، انتخابات را متعلق به خودتان بدانید که متعلق به شماست و از خدا کمک و هدایت بخواهید که شما را هدایت کند به آنچه که درست و حق است و به کسی که شایسته است رای بدهید.»

در این بیانیه اضافه شده است: پاسخ مثبت شما را همراه با ندای شهید مظلوم سردار حاج قاسم سلیمانی با گوش جان بشنویم، که گفت: «امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها میمانند.» دست در دست یکدیگر به خواسته شهیدانمان لبیک گفته و ادامه دهنده ی راه سیدالشهدای مقاومت باشیم، تا حراست و صیانت از خون شهیدان را در این آزمون بزرگ و تاریخی به ثبت برسانیم و با همت شایسته و اقدام بایسته، امنیت کشور، اقتدار ملی، استقلال میهن اسلامی مان را تثبیت کنیم. نجات اقتصاد آشفته کشور و کوتاه کردن دست دزدان بیت المال در گِرو حضور آگاهانه ملت پای صندوق های رای است. 

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcbwsb9.rhbzfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما