سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 9763
لیگ دسته اول جودو

هیئت قم از حضور در لیگ کشور انصراف دادند

قم نيوز : قم نیوز: قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول جودوی باشگاه‌های کشور امروز در غیاب جودوکاران قمی برگزار می‌شود.
هیئت قم از حضور در لیگ کشور انصراف دادند
به گزارش قم نیوز، بعد از اینکه رقابت‌های قهرمانی جهان و چند رویداد بین‌المللی و مهمتر از آن رقابت‌های جودوی المپیک ۲۰۱۲ لندن برگزار شد، اکنون برگزاری رقابت‌های لیگ‌های برتر و دسته اول گرمابخش جودوی کشور خواهد بود.

بدین ترتیب تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته‌های‌ برتر و اول جودوی باشگاه‌های کشور در فصل جدید این پیکارها، امروز در فدراسیون جودو در حضور نمایندگان خود حریفان را شناخته و بلافاصله در هفته نخست مسابقات خود به مصاف حریفان می‌روند.

این در حالی است که آئین قرعه‌کشی مسابقات جودوی لیگ‌های برتر و دسته اول جودوی باشگاه‌های کشور امروز در محل فدراسیون جودو و کوراش برگزار خواهد شد و بعد از آن پیکارهای لیگ برتر و لیگ دسته اول برگزار می‌شود.

بدین ترتیب تیم‌های دانشگاه آزاد، پاس خراسان رضوی، هیئت جودوی چالوس، نیروی زمینی، نفت مسجد سلیمان، گاز فجر جم و تربیت خراسان شمالی تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ دسته برتر جودوی باشگاه‌های کشور خواهند بود.

همزمان با قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر جودوی باشگاه‌های کشور، قرعه‌کشی پیکارهای لیگ دسته اول جودوی مردان باشگاه‌های کشور نیز در حالی صورت می‌گیرد که جودوکاران قمی غایب هستند.

برای حضور در لیگ دسته اول جودوی باشگاه‌های کشور ۱۲ تیم اعلام آمادگی کرده‌اند که رقابت‌های خود را به صورت دوره‌ای برگزار خواهند کرد و این تیم‌ها در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که در میان آنها نامی از هیئت جودو قم نیست.

بر این اساس تیم‌های ایران خودروی آذربایجان شرقی، هیئت جودوی قزوین، تله کابین یزد، هیئت جودوی کردستان، ناشنوایان، کاشی پرسپولیس یزد، پالایش گاز ایلام، توحید، مهرام، هیئت جودوی مرکزی، تجارت گستران خوارزمی و مؤسسه مالی اعتباری علوی تیم‌هایی هستند که برای حضور در لیگ دسته اول اعلام آمادگی کرده‌اند.

جودوکاران تیم هیئت قم در حالی امسال در مسابقات لیگ دسته اول جودوی باشگاه‌های کشور شرکت نمی‌کنند که در دو سال گذشته دو بار حضور در این پیکارها را تجربه کرده‌اند تا جودوی قم توانمندی خود را در بخش مبارزه نیز همانند بخش کاتا نشان دهد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcg.39yrak9uwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما