سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 97653
رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس مطرح کرد؛

کمک جریان نفاق به دشمنان در تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه مردم

قم نيوز : رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس با بیان اینکه جریان نفاق و نفوذ راه‌های دور زدن تحریم‌ها را در اختیار دشمنان قرار داد، گفت: آنها به دشمنان در فشار حداکثری و تشدید تحریم‌ ظالمانه کمک کردند.
کمک جریان نفاق به دشمنان در تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه مردم
کمک جریان نفاق به دشمنان در تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه مردم
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام مهدی رجایی نیا پیش از ظهر چهارشنبه، با برشمردن تهدیدات و فرصت‌های پیش روی نظام جمهوری اسلامی گفت: در شرایط کنونی که کشور در برابر فرصت‌ها و چالش‌های زیادی قرار دارد، حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات و انتخاب یک فرد انقلابی، می‌تواند تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام را به فرصتی برای شکوفایی کشور تبدیل کند، بر همین اساس، انتخابات ۲۸ خرداد از نظر حساسیت‌های داخلی و بین‌المللی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب خواهد بود.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در صحنه به جریان اصیل انقلاب توجه کنند، افزود: اگر به جریان اصیل انقلاب توجه نشود و ما با انتخاب نادرست، کشور را در مسیر غلط هدایت کنیم، پیش بینی این است که ظرف چند سال آینده، خطرات مهمی کشور را تهدید کند و فرصت‌های اساسی نیز از بین خواهد رفت.

استاد اقتصاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی دشمنان یکی از تهدیداتی است که نظام با آن مواجه است، ما در گذشته تجربه جنگ نظامی و فرهنگی را داشتیم ولی در دوره معاصر، دشمنان جنگ اقتصادی را علیه کشور و مردم ایران به راه انداختند که شاه بیت آن، تحریم‌های اقتصادی است.

مهدی رجایی نیا با اشاره به تمرکز تحریم‌های دشمنان بر نفت و نظام بانکی گفت: از آنجا که اقتصاد ایران وابسته به نفت است، همین مسئله به پاشنه آشیل تحریم‌ها تبدیل شده است و از سوی دیگر نیز از آنجا که تحریم‌های بانکی می‌تواند روی تجارت خارجی ما تأثیرگذار باشد، آنها بانک‌ها را نیز تحریم کردند.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس افزود: متأسفانه جریان نفاق و نفوذ راه‌های دور زدن تحریم‌ها را در اختیار دشمنان قرار دادند و سعی کردند روزنه‌ها را مسدود کنند، و به دشمنان در فشار حداکثری و تشدید تحریم‌های ظالمانه کمک کردند.

مهدی رجایی نیا با بیان اینکه مردم با حضور خود در صحنه انتخابات و انتخاب یک فرد صالح، این تهدید را به فرصت تبدیل خواهند کرد، تصریح کرد: فرد صالح منتخب مردم، باید منافذ نفوذ جریان نفاق را در عرصه مدیریت کشور شناسایی و با آن برخورد کند.

وی روحیه جهادی، عشق و علاقه مردم به انقلاب، نیروهای انسانی نخبه و با تجربه، منابع طبیعی سرشار را از فرصت‌های کشور عنوان کرد و گفت: اگر ما در جنگ اقتصادی شکست بخوریم عوامل قدرت خود را از جمله قدرت تأثیرگذاری منطقه‌ای، قدرت دفاعی، اعتماد عمومی مردم به حاکمیت از دست خواهیم داد،

استاد اقتصاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و ظرفیت‌های مهم کشور، ادامه داد: امروزه منابع انسانی علمی و نخبه در اختیار کشور است و اگر ما در این دوره نتوانیم از این ظرفیت انسانی استفاده کنیم این فرصت از بین خواهد رفت.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس تصریح کرد: آبشخور جریان‌های فکری کشور مشخص است، و نگاه‌ها و رویکردهای آنان در مناظره‌ها مشخص شده است، مردم باید آگاهانه عمل کنند و در دام فریب غرب نیفتند و اگر به وعده‌های پوچ و توخالی دشمنان توجه نمایند و به جریان اصیل انقلاب توجه نکنند، ظرف چند سال آینده خطرات مهمی کشور را تهدید کند و فرصت‌های اساسی نیز از بین خواهد رفت.

مهدی رجایی افزود: اگر دشمنان ببیند یک فرد با پشتوانه جریان اصیل انقلابی سرکار آمده است، با ما مذاکره جدی تری خواهند داشت و ما در مذاکرات موفق تر خواهیم بود ولی اگر جریان غرب گرا با رویکرد وابستگی به غرب حاکم شود، فرصت‌های تاریخی را از دست خواهند رفت و فشار دشمنان نیز بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم برای حمایت از جریان انقلابی حضور باشکوه داشته باشند زیرا وضعیت کشور بسیار حساس و این انتخابات نقطه عطف انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtmeh.uqeaizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما