پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 97717
مدیرکل تبلیغ معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات:

انتخابات نشان دهنده جمهوریت نظام در کنار اسلامیت آن است

قم نيوز : مدیرکل تبلیغ معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: انتخابات در کشور نشان دهنده بُعد جمهوریت نظام، توجه به مردم سالاری دینی و حق تعیین سرنوشت مردم در کنار بعد اسلامیت نظام است.
انتخابات نشان دهنده جمهوریت نظام در کنار اسلامیت آن است
انتخابات نشان دهنده جمهوریت نظام در کنار اسلامیت آن است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام یحیی کمال مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اهمیت انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد، گفت: این انتخابات از بسیاری از جهات، دارای اهمیت فوق‌العاده ای در ابعاد داخلی و بین‌المللی است و بسیاری از مردم دنیا به این انتخابات چشم دوخته‌اند.

حجت الاسلام یحیی کمال با اشاره به نقش مبلغان در افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، بیان کرد: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، فارغ از اینکه چه کسانی نامزد انتخابات هستند و یا نهادهای نظارتی در تأیید و رد صلاحیت نامزدها چه شیوه‌ای را در پیش می‌گیرند، به لحاظ مشارکت حداکثری مردم بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه با بیان اینکه انتخابات در کشور ما نشان دهنده بعد جمهوریت نظام، توجه به مردم سالاری دینی، دموکراسی و حق تعیین سرنوشت مردم در کنار بعد اسلامیت نظام است، تاکید کرد: به میزانی که حضور و مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد، نشان دهنده اعتماد عمومی و پشتوانه مردمی از نظام خواهد بود و موجب اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی و تسهیل در اجرا و پیاده سازی برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دولت در کشور خواهد شد.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: به هر میزانی که این مشارکت و حضور، کاهش یابد و آسیب ببیند، اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی و فرایند اجرای برنامه‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی کشور و نیز مقابله با بحران‌ها و حوادث سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی آسیب پذیر خواهد شد.

حجت الاسلام یحیی کمال با اشاره به راهکارهای اعتمادسازی عمومی گفت: اعتمادسازی عمومی نیازمند برنامه‌ریزی و اجرای سیاست‌های اصلاحی در قوانین و شیوه نامه‌ها و بروکراسی اداری، ارائه خدمات رفاهی و افزایش قدرت خرید و تأمین معیشت مردم و آزادی‌های مشروع و مطرح در قانون اساسی و فراهم سازی بستر و زمینه‌های مشارکت و حضور حداکثری از سوی نهادهای نظارتی و اجرایی است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca00no.49n0615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما