قم نيوز : امام جمعه قم ضرورت استفاده از برنامه‌های دیگر کاندیداها از سوی فرد پیروز را مورد تاکید قرار داد و گفت: مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری تاکید دارند و اگر تعداد رای‌ها بالا باشد در عرصه میدان و دیپلماسی اثر گذار است.
مشارکت حداکثری در تقویت میدان و دیپلماسی موثر است
مشارکت حداکثری در تقویت میدان و دیپلماسی موثر است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اظهار کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری امروز روز ملت ایران و روز صحنه‌گردانی این ملت است.

وی با اشاره به برگزاری مناظره کاندیداها بیان کرد: مناظره‌ها نسبت به سال‌های قبل کمی بهتر بود ولی باید تلاش کنیم که آبروی کسی در معرض دید میلیون‌ها نفر برده نشود.

امام جمعه قم افزود: البته از جمله فواید مناظره‌ها این بود که مردم با برنامه کاندیداها آشنا شده و همچنین شور و نشاط در جامعه به سبب برگزاری انتخابات ایجاد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدای پیروز نباید گرفتار غرور شده و باید رقابت‌ها را تمام شده بداند، تصریح کرد: باید همانگونه که درعرصه تسلیحاتی به موفقیت های بسیاری دست یافته‌ایم در عرصه‌های اقتصادی نیز شاهد رشد و پیشرفت باشیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری ضرورت استفاده از برنامه‌های دیگر کاندیداها از سوی فرد پیروز را مورد تاکید قرار داد و گفت: مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری تاکید دارند و اگر تعداد رای‌ها بالا باشد در عرصه میدان و دیپلماسی اثر گذار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اگر در مسیراهل بیت(ع) باشیم خداوند جنت را وعده داده است، یادآور شد: پیروی از سیره اهل بیت(ع) باید هم در بعد فردی و هم در بعد اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به فرارسیدن سالروز ولادت امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: دشمنان می خواستند با انتقال امام از مدینه به مرو ایشان را در محاصره قرار دهند ولی امام در مباحث حکومتی دخالتی نداشتند و همین مسئله بسترساز مناظره و گفت وگو با سایر ادیان بود.

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) به عالم آل محمد شهرت دارد گفت: امام رضا (ع) توصیه فرموده‌اند که به دوستی اهل بیت و یا فقط به عبادات بسنده نکنند و این در حالی است که ما برخی اوقات از یکی از این دو غافل می شویم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccemqo.2bqm08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما