?>?> برگزاری مسابقات تیراندازی جام شهید سلیمانی در قم | قم نیوز
پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : 97893

برگزاری مسابقات تیراندازی جام شهید سلیمانی در قم

قم نيوز : رئیس هیئت تیراندازی بسیج و سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم از برگزاری رقابت‌های تیراندازی جام سردار شهید سلیمانی در قم خبر داد.
برگزاری مسابقات تیراندازی جام شهید سلیمانی در قم
برگزاری مسابقات تیراندازی جام شهید سلیمانی در قم
به گزارش قم نیوز کریم حیدری اظهار کرد: دستورالعمل برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی جام سپهبد شهید سلیمانی صادر شده و این رقابت‌ها در هر دو بخش آقایان و بانوان در سالن تیراندازی شهید محمد سلیمانی سپاه امام علی‌بن ابیطالب (ع) قم به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط برگزاری این رقابت‌ها عنوان کرد: در این دوره از مسابقات حضور تیراندازان حرفه‌ای که سابقه حضور در مسابقات کشوری و لیگ‌های باشگاهی این رشته را دارند به تشخیص هیات تیراندازی بسیج ممنوع است و رقابت‌ها به شکل تیمی برگزار می‌شود و هر تیم متشکل از سه یا چهار تیراندازی خواهد بود.

مسوول هیئت تیراندازی بسیج و سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم افزود: ورودی برای هر تیم پانصد هزار ریال پیش‌بینی شده و ثبت‌نام ب شکل انفرادی با ورودی 150 هزار ریال انجام می‌پذیرد، ضمن اینکه نفرات شرکت کننده باید بالای 16 سال داشته باشند و حضور برای عموم آزاد است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام تا امروز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج می‌توانند به صورت تیم‌های سه تا چهار نفره که نام تیم مزین به نام شهید والامقام از همان پایگاه و حوزه باشد در این رقابت‌ها حضور یابند و هیچگونه محدودیتی در تعداد تیم این مسابقات وجود ندارد.

حیدری که از مربیان، داوران و ورزشکاران با سابقه این رشته محسوب می‌شود، عنوان کرد: این مسابقات برای هدف ثابت 10 متر انجام می‌شود و رقابت با با تفنگ 5/4 بادی فدراسیون است، بنابراین تیراندازان شرکت کننده از آوردن سلاح شخصی خودداری کنند، ضمن اینکه توزیع امتیاز رقابت‌ها در یک زمان 25 دقیقه‌ای با پنج قلق و 20 تیر امتیاز انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: سیبل و ساچمه بر عهده برگزار کننده این رقابت‌ها یعنی هیئت تیراندازی بسیج و سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) است ولی آوردن ساچمه شخصی بلامانع  است، همچنین سه نفر برتر هر تیم امتیاز تیم را مشخص می‌کنند و به نفرات اول تا پنجم جایزه و حکم قهرمانی تعلق می‌گیرد.

مسوول هیئت تیراندازی بسیج و سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم ابراز کرد: این دوره از رقابت‌ها به میزبانی سالن تیراندازی شهید محمد سلیمانی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) واقع در مجموعه ورزشی نخلستان سپاه روز پنجشنبه دهم تیر ماه ویژه مردان و روز جمعه یازدهم تیر برای بانوان برگزار می‌شود و تیراندازان تا هفتم تیر برای ثبت‌نام فرصت دارند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfmcd1.w6de1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما