شنبه ۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 97944

دوومیدانی‌کاران قم قهرمان ایران شدند

قم نيوز : دو تن از چهره‌های مستعد و خوش‌آتیه دوومیدانی قم با ایستادن بر سکوی نخست مواد 100 متر و 400 متر با مانع عنوان قهرمانی ایران را کسب کردند.
دوومیدانی‌کاران قم قهرمان ایران شدند
دوومیدانی‌کاران قم قهرمان ایران شدند
به گزارش قم نیوز رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی رده سنی جوانان ایران طبق برنامه‌ریزی فدراسیون این رشته به میزبانی هیات چهارمحال و بختیاری برگزار شد و چهره‌های آینده‌دار دوومیدانی قم با شایستگی رتبه نخست و عنوان قهرمانی مواد ۱۰۰ متر و ۴۰۰ متر با مانع این پیکارها را کسب کردند.

در ماده ۱۰۰ متر این رقابت‌ها علی قاسم‌بابایی از استان قم با زمان ۱۰ ثانیه و ۵۲ صدم ثانیه روی سکوی قهرمانی ایستاد، رشته‌آی که در آن امیررضا معین‌پور از لرستان با زمان ۱۰ ثانیه و ۸۸ صدم ثانیه عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و جلیل پورنصراللهی با همین عملکرد رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

در ماده ۴۰۰ متر با مانع این پیکارها امیر مقدمی نماینده دوومیدانی استان قم بود که بالاتر از دیگر رقبا با زمان ۵۲ ثانیه و ۸۹ صدم ثانیه رتبه نخست و عنوان قهرمانی را نصیب خود کرد، ماده‌ای که در آن محمدیاسین مالمیر از البرز با زمان ۵۵ ثانیه و ۲۷ صدم ثانیه رتبه دوم را کسب کرد و یونس براتی از خراسان‌رضوی با زمان ۵۵ ثانیه و ۴۸ صدم ثانیه سوم شد.

استان قم یک دوومیدانی‌کار دیگر به نام ساسان عظیما‌فر نیز در این دوره از رقابت‌ها داشت و این دوومیدانی‌کار در رشته پرتاب چکش با حریفان خود به رقابت پرداخت اما در نهایت با پرتابی به میزان ۵۴ متر و ۵۰ سانتیمتر رتبه پنجم را کسب کرد، در حالی که پرتاب قهرمان این رشته یعنی محمد سیستانی از گلستان به طول ۶۳ متر و ۱۰ سانتیمتر بود، همچنین سهند نوری از آذربایجان غربی با ۶۲ متر و ۹۸ سانتیمتر نایب‌قهرمان شد و پویا زاهد دیگر نماینده گلستان با ۵۸ متر و ۹۸ سانتیمتر به مقام سوم رسید.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcc0oqo.2bqm08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما