شنبه ۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : 97963

رقابت کشتی‌گیران قم در مسابقات ساحلی ایران

قم نيوز : رئیس هیات کشتی استان قم گفت: تیم کشتی ساحلی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قم در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی بندر انزلی با حریفان رقابت می‌کند.
رقابت کشتی‌گیران قم در مسابقات ساحلی ایران
رقابت کشتی‌گیران قم در مسابقات ساحلی ایران
به گزارش قم نیوز محمدهادی علیایی امروز اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون کشتی این دوره از رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی هیات کشتی استان گیلان و در شهر بندر انزلی برگزار می‌شود و تیم کشتی ساحلی استان قم نیز به این مسابقات اعزام شده است.

وی اضافه کرد: این پیکارها در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و قم در هر سه رده دارای نماینده است، در رده سنی نوجوانان با توجه به اینکه تنها در سه وزن برنامه‌ریزی شده برای تیم قم در وزن منهای 60 کیلوگرم امید پاداشی، وزن منهای 70 کیلوگرم امید امامی و وزن منهای 80 کیلوگرم ابوالفضل کردلو به میدان می‌روند.

رئیس هیات کشتی استان قم به ترکیب تیم رده سنی جوانان نیز اشاره و بیان کرد: در چهار وزن رده سنی جوانان به ترتیب محمدامین عماد در وزن منهای 70 کیلوگرم، امیرحسین همایی در وزن منهای 80 کیلوگرم، محمدجواد پوربابا در وزن منهای 90 کیلوگرم و محمدمهدی جلیلی در وزن به اضافه 90 کیلوگرم ترکیب تیم کشتی ساحلی جوانان قم را تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در چهار وزن رده سنی بزرگسالان پیکارهای کشتی ساحلی قهرمانی کشور نیز رضا سعادت، هادی بختیاری،  علیرضا ربیعی و علیرضا دهقانی به ترتیب در اوزان منهای 70، 80، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم کشتی‌گیرانی هستند که در ترکیب تیم بزرگسالان قم عضویت دارند.

علیایی با بیان اینکه سرپرست این تیم علی ابراهیمی است  و عباس ابراهیمی، محمد محمدی و رضا سعادت نیز به عنوان مربی این تیم را در مسابقات همراهی می‌کنند، در پایان تصریح کرد: ما زمین ساحلی اختصاصی برای این رشته نداریم و از دوستان عزیز در آتش‌نشانی قم کمک گرفتیم و تمرینات این تیم در زمین ساحلی اختصاصی آتش‌نشانی در منطقه جمکران قم برگزار شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdsn0n.yt0596a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما