يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : 97990

شهرک صنعتی الغدیر یک نقطه استراتژیک برای قم است

قم نيوز : استاندار قم، شهرک صنعتی الغدیر را یک نقطه استراتژیک برای استان دانست که می تواند جاذب سرمایه گذاران داخل و خارج از استان باشد
شهرک صنعتی الغدیر یک نقطه استراتژیک برای قم است
شهرک صنعتی الغدیر یک نقطه استراتژیک برای قم است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در حاشیه بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی الغدیر قم و در گفت و گو با خبرنگاران با تقدیر از زحمات دست اندرکاران بهره برداری از این پروژه اظهار کرد: شهرک صنعتی الغدیر یکی از شهرک های با قابلیت زیاد در استان است که ۸۶۴ هکتار زمین برای فاز نخست آن در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این شهرک به زیرساخت های آب و برق مجهز است و خوشبختانه امروز هم بهره برداری از پروژه گازرسانی به آن به سرانجام رسید.

استاندار قم با تصریح بر این که این شهرک در حد فاصل قم و تهران به عنوان یک نقطه استراتژیک بسیار مهم شناخته می شود خاطر نشان کرد: علاوه بر سرمایه گذاران داخل استان می توان از ظرفیت سرمایه گذاران خارج از استان بویژه سرریز صنایع استان تهران در این شهرک بهره گرفت و آنان را به حضور در این شهرک صنعتی تشویق کرد.

سرمست همچنین اذعان کرد: با توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی استان، عملا این قابلیت در استان برای پاسخگویی به تقاضای سرمایه گذاران و کارآفرینان استان های دیگر بویژه استان تهران پدید می آید.

وی با بیان این که آمادگی برای واگذاری زمین در شهرک های صنعتی استان بویژه شهرک صنعتی الغدیر در دستور کار قرار دارد یادآور شد: خوشبختانه مجموعه مدیران استان در موضوع سرمایه گذاری در استان دارای یک وفاق و همدلی هستند و این امر، زمینه را برای جذب بیشتر سرمایه گذاران و کارآفرینان مهیا می کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzn0n.yt05n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما