پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : 98099

پیام استاندار قم به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

قم نيوز : استاندار قم به مناسبت ۱۰ تیر ماه روز ملی صنعت و معدن، در پیامی این روز را به جهادگران عرصه اقتصادی و صنعتی استان قم تبریک گفت.
پیام استاندار قم به مناسبت روز ملی صنعت و معدن
پیام استاندار قم به مناسبت روز ملی صنعت و معدن
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست به مناسبت ۱۰ تیر ماه روز ملی صنعت و معدن، این روز را به جهادگران عرصه اقتصادی و صنعتی استان قم تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

صنعت و معدن به عنوان عامل پیشران و موتور محرکه رشد و توسعه اقتصادی، همواره جایگاه ویژه ای را در اقتصاد کشورها داشته است. بخش صنعت در کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و علیرغم همه موانع، مشکلات و کاستی‌های موجود در مسیر صنعتی شدن، سهم قابل توجهی از منابع درآمدی و اشتغالزایی کشورمان اختصاص به این بخش دارد. اهمیت کلیدی صنعت موجب شده تا در دهه‌های اخیر توجه به صنعت به عنوان یکی از راهبردهای اساسی در چشم‌انداز توسعه استان قم نیز مد نظر قرار گیرد. امری که وجود نواحی و شهرک‌های صنعتی مستعد و مهیای سرمایه گذاری و تولید از جمله منطقه اقتصادی سلفچگان و برخورداری از امکانات و تأسیسات بازرگانی، صادراتی و گمرکی مناسب و نیز موقعیت ممتاز جغرافیایی، بستر و زمینه بسیار مناسبی را برای راه اندازی و گسترش فعالیت‌های صنعتی سازگار با اقلیم و شرایط زیست محیطی استان فراهم کرده است. از این رو در هشت سال دولت تدبیر و امید به ویژه طی دو سال و نیم گذشته، اقدامات عملی بسیار خوبی در راستای حمایت و پشتیبانی جدی از بخش صنعت، رفع موانع، نوسازی و احیای واحدهای راکد و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌های صنعتی استان انجام گرفته است و علیرغم شیوع کرونا، مشکلات و نوسانات شدید اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و تأثیرپذیری این بخش از تحولات جهانی، شاهد تحرک و پویایی و نقش آفرینی بیش از پیش بخش صنعت در اقتصاد استان و کشور هستیم.
فرصت را مغتنم شمرده، فرارسیدن دهم تیر روز ملی صنعت و معدن را به همه صنعت گران و جهادگران عرصه اقتصادی کشور خصوصاً کارآفرینان و زحمتکشان حوزه صنعت و معدن استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده و با قدردانی از همراهی و مشارکت قابل تقدیر فعالان این بخش در صحنه‌های مورد نیاز به ویژه عرصه مقابله با کرونا، توفیقات روزافزون همگی آنان را در راه کمک به پیشرفت و بالندگی اقتصاد و تولید کشور و استان از درگاه ایزد منان مسالت دارم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceo78o.jh8voi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما