دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 98197

تغییر دولت‌ها نباید در خدمت به مردم وقفه ایجاد کند

قم نيوز : تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: خدمت به مردم و انقلاب اسلامی بالاترین افتخار مسئولین در نظام اسلامی است، فعالیت و خدمات باید صادقانه و برای خدا انجام شود تا با آمدورفت مدیران خدشه‌ای به آن‌ها وارد نشود.
تغییر دولت‌ها نباید در خدمت به مردم وقفه ایجاد کند
تغییر دولت‌ها نباید در خدمت به مردم وقفه ایجاد کند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: اگر کار خود را درست انجام دهیم هم مردم می‌پسندند و هم مورد رضایت خدا است.

وی افزود: خدمت‌ها باید مستمر باشد و این‌طور نباشد که با آمدورفت دولت‌ها تغییر کند زیرا ما مدیون مردم هستیم و در قبال این مردم مسئولیت داریم بنابراین اصل مردم هستند و نگاهمان باید خدمت به مردم باشد.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) بابیان اینکه شرط ماندگاری کار‌ها و فعالیت‌ها در نظر گرفتن رضایت الهی است، گفت: خدمت به مردم و انقلاب اسلامی بالاترین افتخار مسئولین در نظام اسلامی است، فعالیت و خدمات باید صادقانه و برای خدا انجام شود تا با آمدورفت مدیران خدشه‌ای به آن‌ها وارد نشود.

امام‌جمعه قم تصریح کرد: مسئولان باید با الگو قرار دادن شهید حاج قاسم سلیمانی خود را مدیون مردم بدانند و درراه خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند، اگر کار برای خدا انجام شود و درگیر مباحث جناحی نشویم و از استعدادها و توان خود برای نظام استفاده کنیم خدا به کارهای ما برکت می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خدمت به مردم باید مستمر باشد و آمدورفت دولت‌ها نباید در خدمت وقفه ایجاد کند زیرا ما مدیون مردم هستیم و در قبال این مردم مسئولیت داریم بنابراین اصل مردم هستند و نگاهمان باید خدمت به مردم باشد.

آیت‌الله سعیدی بیان کرد: بنیاد مسکن در کشور کارهای خوبی انجام داده و امیدواریم که همه دوستان در عرصه‌هایی که مشغول خدمت هستند خدمت‌هایشان را شفاف و خالص برای خدا انجام دهند و از اهل‌بیت(ع) کمک بگیرند.

علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این دیدار بابیان اینکه ما در بنیاد مسکن چند کار کلیدی انجام می‌دهیم، بیان کرد: در سراسر کشور در روستاها بحث مسکن روستایی را دنبال و سالی 200 هزار واحد مسکونی را بهسازی و نوسازی می‌کنیم و امسال نیز 20 هزار میلیارد تومان وام مسکن روستایی با کارمزد 5 درصد به مسکن روستایی اختصاص داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در شهرها هم از سال پیش‌طرح اقدام ملی مسکن را شروع کردیم که 50 هزار واحد سهم ما شد به این صورت که زمین را اجاره 99 ساله و وام 150 میلیون تومانی با سود بانکی و بازپرداخت 20 ساله می‌دهیم که در این طرح در استان قم 500 واحد تقریباً تکمیل‌شده و 2 هزار واحد را هم امروز کلنگ زدیم و خوشبختانه حرکت خوبی در امر مسکن آغازشده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5f0n.yt0jn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما