دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : 98202
استاندار قم تاکید کرد؛

نقش و جایگاه مهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریت شهری

قم نيوز : استاندار قم در پیامی گفت: رشد روزافزون شهرنشینی و نگاه اولویت دار دولت به مسأله عمران روستایی، جایگاه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریت کشور را نمایان کرده است.
نقش و جایگاه مهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریت شهری
نقش و جایگاه مهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریت شهری
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری در پیامی با گرامیداشت این روز، از زحمات تلاشگران این عرصه در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکر و قدر دانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

چهاردهم تیر در تقویم رسمی کشور، بنام روز «شهرداری و دهیاری» نامگذاری شده است. بر اساس قانون شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان دو نهاد و سازمان عمومی غیر دولتی، عهده دار وظایف و مسؤلیت های متعددی در زمینه خدمات رسانی به مردم و برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط با توسعه و پیشرفت شهرها و روستاها در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و خدماتی و تفریحی هستند.

رشد و گسترش روزافزون پدیده شهرنشینی همچنین نگاه اولویت دار دولت به مسأله عمران روستایی در سنوات اخیر، بیش از پیش اهمیت، نقش، کارکرد و جایگاه مهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریتی کشور را نمایان کرده و امروز در پرتو تلاش ارزشمند خادمین مردم در این دو نهاد خدمتگزار، شاهد ارتقا کمی و کیفی سطح زندگی و توسعه رفاه و آسایش عمومی در مناطق شهری و روستایی هستیم.

اینجانب فرصت را مغتنم دانسته، ضمن گرامیداشت این روز از زحمات و کوشش‌های شایسته تقدیر شهرداران و دهیاران محترم و کارکنان زحمتکش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و دیگر دست‌اندرکاران و تلاش گران عرصه مدیریت شهری و روستایی استان تشکر و قدردانی نموده و توفیق و سلامتی روزافزون همگی آنان را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauuno.49naw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما