قم نيوز : دکتر بهرام سرمست گفت: از همه مسائل و زیرساخت های مربوط به تشویق زوج ها به فرزندآوری مهمتر همان انگیزه و نگرش خود افراد است؛ تمام مراکز و خانه های بهداشت می بایست مردم را به فرزندآوری تشویق نمایند.
انگیزه زوج های جوان برای تولد فرزندان بیشتر مهمتر از زیرساخت های مادی است
انگیزه زوج های جوان برای تولد فرزندان بیشتر مهمتر از زیرساخت های مادی است
به گزارش قم نیوز دکتر بهرام سرمست در آیین امضای تفاهم نامه برنامه تحول جوانی جمعیت استان قم بین بنیاد ۱۵ خردادِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره و استانداری قم گفت: طرحی که بنیاد ۱۵ خرداد ارائه کرده است امیدواریم هم راستای با برنامه شورای راهبردی جمعیت استان قم باشد تا در اجرای آن تسریع به عمل آید.

وی افزود: ما آمادگی همکاری با بنیاد ۱۵ خرداد را داریم و در اجرایی شدن طرح ارائه شده از سوی این بنیاد تلاش های لازم را اجرایی خواهیم کرد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: از همه مسائل و زیرساخت های مربوط به تشویق زوج ها به فرزندآوری مهمتر همان انگیزه و نگرش خود افراد است.

وی گفت: تمام مراکز و خانه های بهداشت می بایست مردم را به فرزندآوری تشویق نمایند.

سرمست تصریح کرد: همه ما در مورد صورت مسئله جمعیت اجماع داریم؛ پس به یک تغییر پارادایم از فرزند کم به فرزند زیاد نیازمند هستیم.

وی ادامه داد: از آنجا که مقدمه یک امر واجب، واجب می باشد می توان گفت تأمین مقدمات اجرایی شدن برنامه ارائه شده از سوی بنیاد ۱۵ خرداد واجب است و همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان می بایست در این مسیر تلاش های لازم را به عمل آورند.

استاندار قم بیان داشت: امیدواریم بتوانیم این برنامه را که در راستای دغدغه های مقام معظم رهبری است در شهر مقدس قم جامه عمل بپوشانیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6uno.49na615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما