?>?> پرداخت تسهیلات ویژه بافت فرسوده و اطراف حرم حضرت معصومه(س) | قم نیوز
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 98245
منبع : قم نیوز

پرداخت تسهیلات ویژه بافت فرسوده و اطراف حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : مدیرکل راه وشهرسازی استان قم گفت: ساکنین بافت اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و بافت فرسوده سایر نقاط شهر می توانند برای نوسازی و ساخت واحدهای خود تسهیلات بانکی ویژه دریافت کنند.
پرداخت تسهیلات ویژه بافت فرسوده و اطراف حرم حضرت معصومه(س)
پرداخت تسهیلات ویژه بافت فرسوده و اطراف حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز حسن صبوری اظهار داشت: این اداره کل به دنبال سیاست های پیشران و  محرک توسعه خود در بافت فرسوده، شرایط پرداخت تسهیلات را فراهم کرده است.

وی افزود: هدف از پرداخت این تسهیلات، نوسازی بافت، مقاوم سازی و بهینه سازی واحدهای مسکونی است تا ساکنین آن با آرامش و طیب خاطر در آن سکونت داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: ساکنین پیرامون حرف مطهر حضرت معصومه(س) می توانند از تسهیلات 140 میلیون تومانی ساخت واحد مسکونی خود بهره مند گردند.

وی در خصوص جزییات آن اظهار داشت: این دسته از ساکنین شهر قم می بایست با مراجعه به ساختمان شماره یک اداره کل راه و شهرسازی استان قم واقع در بلوار 75 متری عماریاسر، بلوار تعاون، مجتمع ادارات نسبت به موقعیت قرارگیری واحد خود در محدوده طرح توسعه پیرامون حرم مطهر کسب اطلاع نمایند و در صورت قرار داشتن در این محدوده درخواست خود را اعلام کنند.

وی با اشاره به این که مبلغ این تسهیلات 140 میلیون تومان است توضیح داد:  این تسهیلات در مجموع با سود 12.6 درصد و بازپرداخت 7 ساله( 84 ماهه) و تنفس 3 ساله و با پیشرفت فیزیکی حداقل 15 درصد واحد مذکور پرداخت می شود.

وی  با بیان این که شرط اساسی دریافت این تسهیلات تخریب کامل و ساخت مجدد واحد است تصریح کرد: 50 درصد هزینه صدور پروانه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در خصوص پرداخت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده سایر نقاط شهر گفت: از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران 120 میلیون تومان تسهیلات نوسازی واحد های مسکونی در بافت های فرسوده شهر قم پرداخت می شود.

صبوری افزود: این تسهیلات با سود مشارکت 9 درصد و تنفس یک تا دو سال بر اساس تعداد واحد خواهد بود.

وی با اشاره به توافق صورت گرفته با بانک مسکن توضیح داد: 80 میلیون تومان تسهیلات دیگر نیز از سوی بانک مسکن  (در قالب اوراق ) به این دسته از متقاضیان پرداخت می شود.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان قم متقاضیان دریافت این تسهیلات  می بایست به نشانی اینترنتی  www.facility.udrc.ir مراجعه نمایند و درخواست خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdchminw.23n6kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما