چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : 98249
منبع : قم نیوز

موضع گیری‌های ایران انگیزه‌ای برای ادامه مقاومت است

قم نيوز : اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی از همبستگی آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه ایران تشکر و بیان کرد: این موضع گیری‌ها برای ما در فلسطین انگیزه‌ای برای ادامه راه مقاومت تا گرفتن حقوق قانونی و آزادسازی سرزمین‌های اشغالی و مقدسات غصب شده‌است.
موضع گیری‌های ایران انگیزه‌ای برای ادامه مقاومت است
موضع گیری‌های ایران انگیزه‌ای برای ادامه مقاومت است
به گزارش قم نیوز در این پیام آمده‌است:

آیت الله اعرافی حفظه الله، رییس حوزه های علمیه جمهوری اسلامی ایران (شهر مقدس قم)
سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ما در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پیام مهربانانه شما را که سرشار از معانی همبستگی اسلامی با مساله امت اسلامی (فلسطین) و در قلب آن، شهر قدس و مسجد الاقصی بود، دریافت کردیم و از آن تشکر و قدردانی می‌کنیم.

 جنبش حماس و ملت فلسطین از این احساسات صادقانه و موضع گیری‌های شرافتمندانه که در پیامتان ابراز کردید، کمال قدردانی را ابراز می‌دارد و بار دیگر تمامی این موضع گیری‌ها و نقش‌های رهبری، ملت، سازمان‌ها و موسسات جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن را ارج می‌نهد و به آن افتخار می‌کند.

این موضع‌گیری‌ها برای ما در فلسطین انگیزه‌ای برای ادامه راه مقاومت تا گرفتن حقوق قانونی و آزاد سازی سرزمین‌های اشغالی و مقدسات غصب شده و نابودی اشغالگران وحشی به شمار می‌رود.

این پیروزی بزرگ به فضل الهی و خلاقیت مقاومت در نوار غزه و پایداری ملت فلسطین تحقق یافت و تمامی امت اسلامی با همبستگی مستمر و حمایت همیشگی از ملت فلسطین و مساله عادلانه آن در مقابله و مبارزه با دشمن مشترک امت اسلامی در این پیروزی شریک است و ما به پیروزی قریب الوقوع الهی و بیرون راندن اشغالگران و نابودی آن اطمینان داریم.

در پایان این پیام تاکید شده‌است: از همبستگی و احساسات عمیق شما در حوزه های علمیه جمهوری اسلامی ایران در شهر مقدس قم تشکر می‌کنیم و به درگاه خداوند برای توفیق شما دعا می کنیم؛ احترام صمیمانه و قدردانی ما را پذیرا باشید.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcb95b9.rhbwapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما