يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 98333

حمایت مالی از ملی‌پوشان کشتی فرنگی قم

قم نيوز : کشتی‌گیران قمی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و رئیس هیات کشتی مورد حمایت مالی قرار گرفتند.
حمایت مالی از ملی‌پوشان کشتی فرنگی قم
حمایت مالی از ملی‌پوشان کشتی فرنگی قم
به گزارش قم نیوز در این دیدار که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، معاون توسعه ورزش و رئیس هیات کشتی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد از قمی‌های حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران نظیر محمدمهدی جواهری، محمد جانقلی،‎ ‎امیر عبدی، محمدامین ‏جبالی‌فرد و محمدصادق عبداللهی به عنوان ‏کشتی‌گیر و از ناصر تهرانی به عنوان یکی از مربیان سازنده کشتی فرنگی ‏استان قم و کشور با اهدای هدیه نقدی، حمایت مالی به عمل آمد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم به کادر اجرایی هیات کشتی خدا قوت گفت و در ادامه اظهار کرد: سرعت رشد و توسعه ‏کشتی قم در ادوار گذشته مثال‌زدنی بود و در حال حاضر شتاب بیشتری گرفته که این نشان از عملیاتی کردن برنامه‌های پیش‌بینی شده و زحمات رئیس، دبیر و دیگر اعضای کادر ‏اجرایی هیات کشتی قم است.

رسول منعم در جمع اردونشینان جوان کشتی فرنگی قم اضافه کرد: کسب سهمیه المپیک توسط علیرضا نجاتی بعد از 31 ‏سال برای جوانان و نوجوانان این رشته در قم زمینه‌ساز انگیزه و تلاش بیشتر شده و امید است با هدف‌گذاری بلند مدت، حضور قهرمانان بیشتری از استان قم در عرصه‌های ملی و رویدادهای مهم این رشته همچون المپیک را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم اقداماتی را در خصوص حمایت از ورزشکاران و مستعدین قهرمانی در قم انجام  داده که می‌توان به تشکیل کمیته حمایت از استعدادهای ورزش اشاره کرد و وظیفه این کمیته رصد وضعیت قهرمانان است تا بتوان در مسیر آماده‌سازی این قهرمانان تدابیری را میسر کنند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfmmd1.w6dcmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما