سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : 98402
استاندار قم مطرح کرد؛

افتتاح طرح های صنعتی متناسب با نیازهای داخلی کشور و استان قم

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به خصوصیات استان قم گفت: افتتاح واحدهای صنعتی می بایست با توجه به نیازهای داخلی کشور و استان قم صورت گیرد.
افتتاح طرح های صنعتی متناسب با نیازهای داخلی کشور و استان قم
افتتاح طرح های صنعتی متناسب با نیازهای داخلی کشور و استان قم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست صبح سه شنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی و افتتاح واحدهای صنعتی شهرک صنعتی محمود آباد قم گفت: ما باید بتوانیم، اراده‌مان را با تمام توان و بسیج تمام عوامل به مرحله اجرایی برسانیم.

استاندار قم با اشاره به سیاست‌های راهبردی استان و کشور تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های صنعتی در شرایط اقتصاد مقاومتی جز مهمترین برنامه‌های استان قم و کشور است و باید توجه داشت که افتتاح واحدهای صنعتی، با توجه به نیازهای داخلی کشور و استان قم صورت گیرد.

وی با اشاره به خصوصیت و مزیت استان قم که بیش از ده ماه از سال روزهای آفتابی دارد، افزود: این مزیت می‌تواند در شرایط کم آبی، کمبود انرژی‌هایی که از منابع آبی تأمین می‌شود را جبراًن کند.

سرمست در ادامه صحبت‌های خود، تولید انرژی از منابع تجدید پذیر را پایه و اساس همه صنایع دانست و گفت: اولویت‌های ما متناسب با نیازهای آینده کشور و نسل جدید است

استاندار قم در پایان صحبت‌های خود ادامه داد: امیدواریم که همه مسئولین با همکاری یکدیگر از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران پشتیبانی کنند تا بتوانیم متناسب با نیازهای جهانی، نیازهای بشری با بحران‌های زیست محیطی که بشریت با آنها دست به گریبان است مقابله کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcci0qo.2bq4x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما