چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : 98425

مسؤولان برای روشن شدن چراغ سینماها چاره اندیشی کنند

قم نيوز : بازیگر قمی سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا ضربه سهمگینی به صنعت سینما وارد کرده است، از مسؤولان امر خواست تا برای روشن شدن مجدد چراغ سینماها چاره اندیشی کنند.
مسؤولان برای روشن شدن چراغ سینماها چاره اندیشی کنند
مسؤولان برای روشن شدن چراغ سینماها چاره اندیشی کنند
به گزارش قم نیوز مصطفی حبیبی منش امروز با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در طول بیش از یک سال گذشته آثار منفی بسیاری بر سینما گذاشته است، اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم که سینما از سبد تفریحات مردم از اسفند 1398 حذف شده و این مسئله آثار سوء بسیاری بر فعالیت سینما و سینماگران وارد کرده است.

وی با اشاره به نتایج یک تحقیق در خصوص کاهش فروش بلیت فیلم های سینمایی بیان کرد: بر اساس یک تحقیق آمار کل فروش بلیت سینما در سال 99 با یک ماه سال 98 برابری می کند و این مسئله نشان می دهد که سینما با چه شرایط سختی روبه رو است و سینماگران و علاقمندان به این حرفه با چه شرایط سخت و دشواری روبه‌رو هستند.

این بازیگر سینما و تلویزیون به درخواست برای تغییر کاربری برخی از سینماهای مطرح که نسل های مختلف در این سینماها به تماشای فیلم های بسیاری نشسته اند اشاره کرد و افزود: در طول دوران شیوع کرونا ضربه های سهمگینی به سینما وارد شد و جا دارد که مسؤولان امر نسبت به حمایت هرچه بیشتر از این صنعت و هنر مهم اهتمام داشته باشند.

وی در خصوص آخرین حضور خود در فیلم های سینمایی اظهار کرد: خوشبختانه به تازگی فیلم سیاه باز اکران شد و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان این فیلم روبه رو شد.



بازیگر قمی فیلم سینمایی سیاه باز بیان کرد: همچنین در دو فیلم جدید جواد نوروز بیگی تهیه کننده و کارگردان سینما حضور دارم و در بهشت تبهکاران نیز به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی ایفای نقش خواهم کرد.

وی یادآور شد: در خصوص حضور در فیلم های مختلفی بحث و بررسی صورت گرفته است که البته شیوع بیماری کرونا روند پیشرفت کارهای سینمایی را کند کرده است ولی در سال جاری تعدادی کار سینمایی خواهم داشت که پس از قطعی شدن اسامی این کارها را اعلام می کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchmknw.23n6idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما