چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : 98426

تعطیلی کامل تالارهای پذیرایی قم از امروز

قم نيوز : نائب رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم از تعطیلی کامل تالارهای پذیرایی قم از امروز با توجه به ورود قم به منطقه قرمز کرونایی خبر داد.
تعطیلی کامل تالارهای پذیرایی قم از امروز
تعطیلی کامل تالارهای پذیرایی قم از امروز
به گزارش قم نیوز بیت الله کریمی که در نشست امروز ستاد استانی مبارزه با کرونا در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با اشاره به تشدید نظارت ها از سوی اتاق اصناف مرکز استان یادآور شد: تشدید نظارت ها تا آن جا بوده که برخی دلخوری های اصناف مختلف را از هیئت رئیسه اتاق اصناف به دنبال داشته است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های همیشگی اتاق اصناف در ایام مبارزه با کرونا، ابلاغ مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا به اصناف مختلف و اطلاع رسانی گسترده در این زمینه بوده و خواهد بود.

نایب رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم در ادامه اذعان کرد: یکی از این مصوبات، ضرورت فعالیت بیرون بر اصناف و مشاغلی مانند رستوران ها، اغذیه فروشی ها، مراکز تهیه غذا، آبمیوه فروشی ها و بستنی فروشی ها بوده که این امر در چند نوبت به اطلاع این مشاغل و اصناف رسیده است.

وی همچنین از تعطیلی کامل تالارهای پذیرایی از امروز خبر داد و اظهار کرد: فعالیت برخی گیم نت های غیرمجاز و همچنین فعالیت زیرزمینی برخی از آن ها، از چالش های نظارتی اتاق اصناف مرکز استان قم در موضوع کروناست.

کریمی اضافه کرد: از این رو تلاش داشته ایم تا با همکاری دادستانی استان، نظارت دقیق تری را بر فعالیت گیم نت ها اعمال کنیم، ضمن آن که پیشنهاد انتقال این صنف از گروه شغلی چهار به سه نیز مطرح شده است.

نایب رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم همچنین اذعان کرد: البته باید توجه داشت که فعالیت اتاق اصناف مرکز استان در موضوع مبارزه با کرونا، فعالیتی نظارتی است و از این رو لازم است تا این نظارت ها، با اجرای نهادهای ذیربط تکمیل شود.

وی سپس به فعالیت و خرید و فروش غیرحضوری و اینترنتی بیش از ۵ هزار واحد تجاری در استان توجه داد و گفت: این آمار در استان و پیش از شیوع کرونا به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسید، اما خوشبختانه فعالیت های ساماندهی شده در ماه های اخیر سبب شده تا تعداد قابل توجهی از واحدهای صنفی، تولیدی و تجاری به فعالیت و خرید و فروش غیرحضوری و اینترنتی روی آورند.

نایب رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم همچنین از تداوم تذکرات قطعی به هیئت امنای پاساژها و مراکز خرید استان جهت رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی خبر داد و بیان کرد: تمام تلاش اتاق اصناف مرکز استان بر آن است تا علاوه بر نظارت های بهداشتی، طرح مقابله با برخی گرانفروشی ها را نیز در دستور کار خود داشته باشد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciq5a3.t1avr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما