يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 9871

بازدید احمدی‌مقدم از پژوهشکده مهدویت در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس فرمانده انتظامی کشور صبح امروز در نخستین برنامه سفر خود به قم از پژوهشکده مهدویت بازدید کرد.
بازدید احمدی‌مقدم از پژوهشکده مهدویت در قم
به گزارش قم نیوز، اسماعیل احمدی مقدم به منظور شرکت در چند برنامه صبح امروز به قم وارد شد و در ابتدای ورود خود با اعضای موسسه آینده روشن و رئیس پژوهشکده مهدویت دیدار و گفت‌وگو کرد.

پورسیدآقایی رئیس پژوهشکده مهدویت خواستار نگاه ویژه امنیتی به قم شد و گفت: علما می‌توانند به شهرها و مناطق دیگر سفر کرده و با محور قرار دادن مساجد، امنیت این شهرها را بیش از پیش تامین کنند.

اسماعیل احمدی مقدم نیز در این دیدار ابراز داشت: پلیس ایران حرف اول را در منطقه می‌زند با این وجود سعی داریم به الگوی نمونه در جهان تبدیل شویم.

وی با بیان اینکه امنیت غربی رو به قهقراست، عنوان کرد: جمهوری اسلامی طی سالیان اخیر با وجود همه کمبودها امنیتی رو به رشد داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی ابراز داشت: امنیت مهمترین مسئله جهان آینده است و ما هم نیازمند نگاه جدید به این مقوله هستیم.

احمدی مقدم در ادامه سفر خود به قم قرار است پیش از ظهر امروز با آیت‌الله موسوی اردبیلی دیدار و گفت‌وگو کند.

وی همچنین بعدازظهر امروز در مدرسه معصومیه حضور یافته و با موضوع بررسی راهکارهای حفظ و افزایش ثبات و امنیت سخنرانی خواهد کرد.

فرمانده ناجا در این نشست که به همت معاونت سیاسی بسیج مدرسه علمیه معصومیه ترتیب داده شده است، در مورد سبک زندگی اسلامی و تاثیر آن در افزایش ثبات و امنیت کشور، افزایش ثبات و امنیت کشور در آستانه انتخابات ۹۲، مقابله با هجمه‌های اقتصادی و حفظ امنیت اقتصادی کشور سخنرانی خواهد کرد.

وی عصر امروز در ادامه برنامه خود در قم با آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcg.u9yrak97qpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما