قم نيوز : کشتی‌گیران فرنگی‌کار استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران برای حضور در مسابقات جهانی 2021 روسیه برگزیده شدند.
آماده‌سازی کشتی‌گیران قم برای اعزام به مسابقات جهانی روسیه
آماده‌سازی کشتی‌گیران قم برای اعزام به مسابقات جهانی روسیه
به گزارش قم نیوز نکته قابل توجه راجع به تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان، تیمی که آماده حضور موفق در پیکارهای 2021 قهرمانی جهان می‌شود این است که یک مربی طراز اول از کشتی قم به نام روح‌الله میکائیلی قهرمان اسبق این رشته هدایت آن را بر عهده دارد.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در راه حضور در پیکارهای جهانی امسال، یک مرحله از اردوهای آماده‌سازی خود را به میزبانی هیات کشتی قم برگزار کرده و اکنون دور جدید تمرینات این تیم به سرمربیگری چهره شاخص کشتی فرنگی قم در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تهران در جریان است.

در واقع این ششمین مرحله از اردوهای آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران است که تا سیزدهم مرداد ماه برگزار می‌شود و ملی‌پوشان در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم تمرینات خود را برگزار می‌کنند تا تیمی پرقدرت روانه پیکارهای جهانی جوانان شود.

محمدمهدی جواهری در وزن 55 کیلوگرم، محمدامین جبالی‌فر در وزن ۶۳ کیلوگرم، امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم و محمدصادق عبداللهی در وزن ۹۷ کیلوگرم چهار کشتی‌گیر فرنگی‌کار استان قم هستند که در جمع دیگر ملی‌پوشان حاضر در اردوی این تیم، مهیای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا می‌شوند.

در این اردو که کشتی‌گیرانی از استان‌های فارس، قم، سیستان و بلوچستان، خوزستان، مازندران، تهران، گیلان و اصفهان حضور دارند، در وزن ۵۵ کیلوگرم محمدمهدی جواهری از قم با رقبایی همچون امیررضا ده‌بزرگی از فارس و محمد بزی از سیستان و بلوچستان برای رسیدن به دوبنده تیم ملی رقابت می‌کند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی از خوزستان رقیب اصلی محمدامین جبالی‌فر فرنگی‌کار استان قم است و در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی از قم باید با مرتضی پورعیسی از مازندران برای سهمیه رقابت‌های جهانی پیکار کند، ضمن اینکه در وزن ۹۷ کیلوگرم مرتضی القوسی از مازندران رقیب محمدصادق عبداللهی از قم است تا سهمیه حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان جهان را به دست بیاورد، رقابت‌هایی که روزهای ۲۵ تا ۳۱ مرداد ماه در کشور روسیه به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgnu9y.ak9774prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما