شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 98787

قمی‌ها نایب‌قهرمان مسابقات بین‌المللی کاراته شدند

قم نيوز : کاراته‌کاهای استان قم با کسب مدال‌های رنگارنگ در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی سبک آی کی کاراته دو خوش درخشیده و با کسب 13 مدال به مقام نایب‌قهرمانی بخش تیمی این جام دست یافتند.
قمی‌ها نایب‌قهرمان مسابقات بین‌المللی کاراته شدند
قمی‌ها نایب‌قهرمان مسابقات بین‌المللی کاراته شدند
به گزارش قم نیوز کاراته‌ که همواره برای ورزش قم از میادین کشوری و بین‌المللی مدال‌آور بوده این بار نیز با درخشش ورزشکاران سبک آی کی کاراته دو در رقابت‌های بین‌المللی این سبک با عنوان جام خلیج فارس افتخار آفرین شد و در رده‌های سنی مختلف برای ورزش قم مدال کسب کرد.

این در شرایطی است که نخستین دوره مسابقات بین‌المللی سبک آی کی کاراته دو ایران به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا به شکل مجازی و در سه بخش کاتای انفرادی، تکنیک و سلاح برگزار شد و نفرات برتر خود را در شرایطی شناخت که بیش از ۳۵۰ کاراته‌کا برای کسب رتبه‌های برتر شرکت کرده بودند.

نکته جالب توجه این است که کاراته‌کاهای قمی حاضر در این رویداد و دیگر شرکت کنندگان در آن با حریفانی از کشورهای آلمان، ترکیه، عراق، ارمنستان، سریلانکا، هندوستان، سنگاپور، پاکستان، ایتالیا و آذربایجان نیز برای کسب رتبه‌های برتر رقابت کردند و سرانجام نمایندگان ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

در پایان این پیکارها  و در مجموع مدال‌ها تیم ایران با کسب ۵۶ طلا، ۳۲ نقره و ۵۱ برنز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، عراق با یک نقره و یک برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و آلمان با یک برنز عنوان سوم را به دست آورد، ضمن اینکه هندوستان با سه برنز به مقام چهارم بسنده کرد.

در رتبه‌بندی استانی این جام بین‌المللی نیز تیم تهران با کسب ۲۲ طلا، ۲۱ نقره و ۲۴ برنز در صدر قرار گرفت و کاراته‌کاهای استان قم که چهار نشان طلا، پنج نقره و چهار برنز را به خود اختصاص دادند به مقام نایب‌قهرمانی دست یافتند و اصفهان با دو طلا، چهار نقره و ۱۶ برنز رتبه سوم را به دست آورد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdciyya3.t1avv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما