چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : 98891
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی:

تصمیم گیری در عرصه هنر، رسانه وفضای مجازی منطق ویژه خودرا می طلبد

قم نيوز : معاون فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی با انتقاد از تصمیم های نادرست درباره فضای مجازی گفت: تصمیم گیری در عرصه هنر، رسانه و فضای مجازی منطق ویژه خود را می طلبد.
تصمیم گیری در عرصه هنر، رسانه وفضای مجازی منطق ویژه خودرا می طلبد
تصمیم گیری در عرصه هنر، رسانه وفضای مجازی منطق ویژه خودرا می طلبد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمد شیخ‌الاسلامی در بازدید از مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با اشاره به روند شکل‌گیری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: آنچه از آغاز کار خیلی حائز اهمیت بود این است که بتوانیم در عرصه هنر، رسانه و فضای مجازی کار را با منطق این عرصه‌ها پیش ببریم.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: بسیاری از نهادهای فعال در عرصه هنر، رسانه و فضای مجازی که کار تصمیم‌گیری را هم انجام می‌دهند، آشنایی لازم با این عرصه را ندارند و منطق حاکم بر این فضا را نمی‌شناسند، در نتیجه بعضاً تصمیمات نادرستی در این حوزه اتخاذ می‌کنند.

وی افزود: با این دغدغه وارد کار شده‌ایم و در نهایت به ایده پلتفرم شهر مجازی رسیدیم.

شیخ‌الاسلامی تصریح کرد: یکی از موارد مهم این بود که هویت ما به عنوان معاونت فضای مجازی چیست و در بحث و گفتگوها به این رسیدیم که هرچقدر بتوانیم فراتر از نگاه امنیتی، روحیه اجتماعی و فرهنگی را تقویت کنیم و در این صورت موفق تر خواهیم بود و به هویت حقیقی معاونت نزدیک‌تر خواهیم شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcezv8o.jh8voi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما